NYX Blush PECHE D'ETE


Šminke nikad dosta, složićete se! :)

Iako imam više nego dovoljno i rumenila i bronzera, nisam mogla da odolim ovoj bombonici. Baš ta nijansa mi je falila.. O:)

Reč je o NYX-ovom rumenilu. Kao i sva NYX-ova šminka, i ovo rumenilo dolazi u praktičnom, elegantnom, crnom pakovanju, dimenzija savršenih za svaku torbu.


Nijansa je SUMMER PEACH/ PECHE D'ETE (PB27)- nežno roze nijansa sa zlatnim šimerom, idealna za leto, ako mene pitate. Ja sam poznata po izgovoru KAD POCRNIM BIĆE SUPER, tada mi sve lepše stoji. Na preplanulom licu, ostavlja utisak blago rumenog lica okupanog suncem zbog zlatnih čestica koje reflektuju sunce. 
Veoma je pigmentovano i ne kruni se, što znači da će dugo trajati. Slike govore u prilog tome, nastale su sigurno posle mesec dana korišćenja. Naravno, bitno je imati nežnu četkicu, koja neće grebati rumenilo.  


Kod ovih proizvoda nikad ne čitam sastav, ali pogledam rok upotrebe. PAO (Period after opening) je 18 meseci, više nego dovoljno da se ovo rumenilo potroši. :)
Koga zanima sastav, prilažem vam sliku. :)



I za kraj, swatch...

Da li je neka od vas probala ovo rumenilo? Koja su vaša omiljena? Kao što rekoh ŠMINKE NIKAD DOSTA. 

Stay gorgeous! Tanja

No comments