Aura Xpress olovke za oči


Olovke za oči mi nikada nisu bile omiljeni komad šminke. Jesam ih koristila godinama ali sam retko kojom bila u potpunosti zadovoljna. Kada sam ovladala veštinom stavljanja eyelinera, više nisam ni imala potrebu za olovkama. Zašto kvariti savršenstvo? Tanka, precizna linija, odlična pigmentacija i trajnost na kapcima...sve su ovo karakteristike dobrih linera za oči. Jedina mana im je ne tako veliki izbor nijansi. Zato se ponekad treba poslužiti starim, dobrim krejonima za oči, u netipičnim bojama. Upravo takve je kreirala Aura za nas ovog leta. Xpress olovke za oči u nijansama mora, od tirkizno plave, preko zelene do teget.



Olovke su klasične, drvene pa ih je moguće fino zarezati. Nigde nisam pronašla podatak koliko grama imaju ali znam da inače ove drvene olovke imaju više grama od onih na odvrtanje. Dizajn im je takođe prelep, svaka olovka je u boji tako da ih je lako razlikovati u neseseru. Bila sam znatiželjna da ih probam na više načina, kao lajner uz liniju gornjeg kapka, u vodenoj liniji kapka, uz donji kapak...Imajte na umu da sam ove olovke počela da testiram u periodu najžešćih letnjih vrućina a kakvi su mi utisci saznaćete u nastavku.


Kod ovih olovaka za oči mi se sve sviđa osim jedne stvari. Dobre strane su im izbor nijansi i pigmentacija a posebno mi se sviđa taj sedefasti momentat kod pojedinih nijansi. Formula im je takva da je moguće izvući preciznu liniju duž trepavica. Međutim, ono što mi se ne sviđa je trajnost na kapcima. Nakon nekoliko sati olovka počinje polako da bledi i da se razmazuje. Takođe mi se i preslikava kada je na gornjem kapku. Ništa neobično za olovke i ništa sa čim se već nisam srela ali...meni je žao jer su nijanse prelepe. Pokušala sam da ih nosim samostalno, bez i sa senkom ispod, bez i sa bazom, sve sam pokušala samo da nađem način da ih nosim. Naravno, situacija je puno bolja kada je ispod bar baza za senku ali ona kremasta (npr. Avon) nego kada na kapku nemam ništa. Moji kapci nisu previše masni ali su masniji od ostatka lica. Možda sam i ja previše očekivala jer nas je Aura razmazila i navikla na najbolje ali ja nažalost ne mogu da kažem da su ove olovke perfektne. Ono što mogu da kažem je da su sasvim solidne i da opravdavaju cenu od oko 350 dinara. Bez obzira na sve, moji favoriti su 606, predivna tirkizno plava i 607, plavo-ljubičasta.






Zar nisu divne? Kakva su vaša iskustva sa ovim olovkama? Imate li neki savet za mene?

No comments