Nova godina u slikama

Za danas sam vam pripremila još jedan nekozmetički post i njime planiram da zaokružim novogodišnju priču.

Zaista volim praznike a pogotovo kada nas uhvati praznična groznica i euforija ali nas isto tako posle samog dočeka natera da malo usporimo tempo, uzmemo predah od svakodnevnih obaveza, ugrabimo koji slobodan dan i uživamo u svim malim radostima sa porodicom i prijateljima. Vesela atmosfera i razmena pozitivne energije daju mi podstrek da nastavim dalje i budem bolja u stvarima kojima se bavim.

Ovo će biti retrospektiva poslednjih nekoliko slobodnih, prazničnih dana. A sada vas prepuštam slikama jer će tekst biti suvišan, nadam se da ćete uživati.

Za početak se kitila jelka...moja je već par godina unazad veštačka ali zato svake godine kupujem kuglice, mašnice, zvončiće... druge boje. Na slici ispod vidite ovogodišnju sa već spakovanim poklonima ispod koji jedva čekaju da budu otvoreni :)

Zatim, mamin i moj ručno napravljeni venčić od grane bora. Iako je planirano da bude okruglog oblika, primetićete da je blago elipsastog oblika ali priroda je takva, drugačije nije moglo. Malo trakica, mašnica, šišarka i po koja sveća ulepšali su sto našeg doma ove zime. I još jedan plus, miris borovine koji se širi svuda po stanu.

Onda je na red došlo pripremanje nama omiljenih slatkih i slanih zalogajčića. Praznična trpeza ne može da prođe bez ruske salate, slanih štapića a bogami ni bez pralina koje tradicionalno pravim već nekoliko godina unazad :)

Sto je postavljen i gosti mogu da stignu :)

Prvi dan Nove godine osvanuo je sunčan. Iako bih lično volela da sam tog jutra ugledala sneg kroz prozor, moram priznati da je Sunce ipak praktičnije za šetnju. A 01.01. obavezna je šetnja Ulicom Otvorenog Srca u Svetogorskoj, zatim preko Trga Republike do Knez Mihailove ulice.

I za sam kraj, uživanje u najlepšem Flat White-u u jednoj od omiljenih kafeterija Costa Coffee :)


To bi bilo to za ova tri dana. Meni je bilo divno i zato sada mrzim ovaj povratak u stvarnost...
Kako ste vi provele praznične dane?

Stay gorgeous i u ovoj godini! Lidija

No comments