LOTD #2: Red lips, I want a kiss


Prelistavajući stare slike sa svog telefona, naletela sam na ove koje ste upravo imale prilike da vidite. Nisam odolela želji da vam ih predstavim upravo iz razloga što ovakav look nije uobičajen za mene zaista su retke prilike kada me možete videti sa crvenim ružem. To mogu da potvrde svi koji me dobro poznaju. A valjan odgovor na nemam na pitanje zašto je to tako?

Specijalan razlog ove premijere bilo je venčanje naših dragih prijatelja i kumova još u septembru prošle godine. Tom prilikom sam nosila crvenu Zara haljinu jednostavnog kroja, crne sandale i pismo torbu u istoj boji, jednostavan nakit i na sve to ravno feniranu kosu.
Oči namerno nisam specijalno naglašavala zato što su usne u prvom planu. Koristila sam crni krejon na liniji gornjih trepavica i donjih do pola da bih uokvirila oko, na gornjem kapku i na unutrašnjem uglu oka sedefastu bež/zlatnu senku i nekoliko slojeva maskare. Na lice naravno puder, na podočnjake korektor a na obraze Deborah rumenilo o kojem sam pisala ovde.


A sada je došao red da kažem koju reč i o zvezdi ovog posta.
U pitanju je H&M ruž, zagasito crvene nijanse, edicija 2011 godine, koji sam dobila na poklon od svekrve koja je tada doputovala iz Švedske. Između ostalog, donela je i njega. Sada se verovatno pitate da li je moguće da me ta žena toliko ne poznaje pa mi donosi nijansu ruža koji neću nositi ili je u pitanju klasična smicalica na relaciji svekrva-snaja? Ali, ni jedan od ta dva odgovora nije tačan. :)
Izabrala je baš njega iz razloga što je smatrala da bi mi odlično stajao i da bi me podstakla da ga češće nosim. Nažalost, njene dobre namere su ostale samo na rečima a ja sam ga za ovih nekoliko godina stavila svega par puta.

Ruž, kao i svaki drugi dolazi u čvrstoj, crvenoj, plastičnoj ambalaži i sadrži 4 gr. proizvoda. Sama konzistencija mu je posna ali se uprkos tome lako razmazuje i na daje mat završnicu. Ono što mi se posebno kod njega dopada je što je dugotrajan, kako ga nanesem tu i ostane. To je još jedan razlog što tako dugo traje. Ne razmazuje se i ne ostavlja lepljiv trag na usnama.
I za kraj swatch!

P.S. Ne zamerite mi, slike su slikane mojim Htc telefonom zato su takve kakve su ali nisu dodatno obrađivane :) Bitno je da se vidi suština.

Kako se vama čini na mojim usnama i koliko često nosite crveni karmin i u kojim prilikama?
Treba li zaita da ga češće nosim ili ne?

Stay gorgeous! Lidija







No comments