DIY: Napravi sama kutiju za poklon

Odavno imamo u planu da napravimo neki DIY post, ali nam obaveze nikako ne dozvoljavaju. Ovaj post je nastao zbog nedostatka vremena da odem do knjižare, a trebalo mi je nešto u šta ću zapakovati poklon. Rešila sam da pokušam, usput i da slikam, pa šta ispadne. Za divno čudo napravila sam divnu kutijicu.

Sve što vam je potrebno:
  1. Korice od stare sveske (a može i deblji papir u boji ili beli preko koga ćete zalepiti neki ukrasni)
  2. Skalpel (urednije je) ili makaze
  3. Lenjir
  4. Šestar
  5. Lepak
  6. Ukrasni selotejjp ili neke nalepnice po želji


Za početak, morate sa naličja nacrtati oblik po kome ćete seći. Ukoliko je to korica od stare sveske sa nekim motivima, pažljivo razmislite i 'projektujte' sliku kako bi vam se šare našle na pravom mestu.

Ja sam koristila zadnju stranu pošto mi se ovaj muffin nikako nije uklapao u dimenzije kutijice. Sliku cele zadnje strane nećete videti, pošto sam ja bila poprilično nestrpljiva da vidim krajni proizvod. :)
Postupak crtanja je vrlo jednostavan

  1. napravite dva pravounika onih imenzija kojih želite da vam bude kutijica
  2. sa jedne strane dodajte još jedan pravougaonih širine 1cm sa kojim ćete spojiti stranice kutije
  3. ove elipse možete crtati pomoću šestara- moja preporuka je da poluprečnik kruga koji budete iscrtavale bude kao širina pravougaonika. 

Na kraju bi to trebalo da izgleda ovako. :)



Ovo sliku sam napravila, pa ako neko ne želi da se zamara kontruisanjem, a odgovara mu kutijica ovih dimenzija, može da skine i odštampa.

Kada ste to nacrtale i isekle (vodite računa ako sečete skalpelom da stavite nešto čvrsto ispod, da ne biste izgrebale sto) sa starom hemijskom sa debelim vrhom podebljajte linije koje su na slici isprekidane, linije po kojima ćete savijati kutijicu. Isto možete da uradite sa debljom tačkalicom, sve jedno je samo da je oblo da ne iseče papir.

Kada ste sve izpresavijale nanesite lepak na onaj pravougaonik širine 1 cm i za njega zalepite naspramnu stranicu kutije.
Radi estetike, ali i da biste pričvrtile stranice, na liniju preklopa zalepite ukrasni selotejp. Kao što na slici vidite, ja sam koristila OHO lepak, ali bih ipak preporučila neki jači, np smrt lepak, jer sam se sa ovim mojim dosta namučila.


Odsečete višak selotejpa, zatvorite unutrašnje bočne stranice i ta da. Gotovo. :)
Ovako to izgleda. :)



Nadam se da nije previše komplikovano :)

Volite li da pravite ovakve ili slične stvari?

Stay gorgeous! Tanja

No comments