BIOTEN- Skin moisture

Drage moje,
Evo i mene posle dužeg vremena sa jednim pravim kozmetičkim postom. Imala sam puno obaveza oko fakulteta (praznici, Nova godina, oni to ne slave), pa me je Lidija odmenila. Lili,  hvala do neba, najbolju sestru na svetu imam! ♡
Danas ću vam pisati o Bioten proizvodim za čišćenje lica za normalnu/kombinovanu kožu.


Cela kolekcija je bez parabena*, parafina, veštačkih boja i alkohola. Sadrži specijalan HYDRO NUTRIENT 24, napredni hidrantni kompleks koji sprečava dehidrataciju kože i čuva njen zdrav izgled. 

* Parabeni su sintetički konzervansi koji se široko upotrebljavaju i u farmaceutskoj i u kozmetičkoj industriji. Iako je bilo diskisija oko njihove bezbednosti, do sada ne postoji studija koja je pokazala da su oni opasni za upotrebi i da postoji povećan rizik od nastanka različitih oblika kancera. S druge strane, zbog svoje strukture, predstvaljaju jedne od alergena u kozmetičkim proizvodima, pa se u slučaju postojanja alergije njihova primena ne preporučuje.
 
Počeću sa tonikom, jer sam njega prvog nabavila. Trebalo mi je nešto čime ću da očistim lice pre umivanja, tj da skinem, koliko je to moguće, šminku. Koristim šminku na bazi vode tako da inače nemam puno posla oko skidanja iste, ali neki mali opsesivno kompulzivni đavo čuči u meni i ne da mi mira. :-D

Izbor je pao na Bioten refreshing tonic lotion. Sam losion obogaćen je 100% prirodnim ekstraktom dunje koji je bogat polisaharidima, vitaminima i mineralima. Koža ga dobro podnosi, ostavlja osećaj glatkće i umiruje kožu. Polisaharidi stvaraju film na koži koji čuva vlažnost sprečavaću isparavanje vode sa površine kože.
Losion je prijatnog i čistog mirisa i veoma lagan. Koristim ga uveče pre umivanja, čisto da poskidam šta se skinuti da, ali i ujutru, umesto umivanja kada ništa ne stavljam na lice. Posle njega koža ostaje čista, nežna i hidrirana. Najviše mi se sviđa što nimalo ne isušuje kožu, pa nema onog nazovimo refleksnog lučenja sebuma i zamašćivanja kože.



Sledeći na redu su gel za čišćenje i piling. Njih verovatno ne bih skoro probala jer piling inače pravim sama, a za umivanje koristim LRP i nisam planirala da kupujem bilo šta dok ne ga ne potrošim.
Oba proizvoda sam dobila na Giveaway - u kod drage Jelene sa bloga Moj neseser.  Samo ću reći- HVALA jer sam dobila priliku da probam dva odlučna nova proizvoda i uz to potvrdim da me sreća još uvek nije napustila i da možda postoji šansa da osvojim LOTO. :-D Xexexe, šalim se. :-D

Cleansing gel  je takođe obogaćen 100% prirodnim ekstraktom dunje. Ne sadrži sapune koji isušuju kožu, a sadrži vitamin E i hijaluronsku kiselinu koji su poznati ovlaživači kože. Za razliku od tonika i pilinga, miris gela je malo intenzivniji, što mi po malo smeta, ali ga brzo isperem sa lica tako da to nije problem. Odlično čisti, što je meni najvažnije. Veoma mala količina je potrebna za temeljno pranje, pa pakovanje od 150 ml dugo može da potraje.



I za kraj Scrub cream,  odnosno piling. :) Ovo je proizvod koji me je najviše oduševio. Do sada nisam našla kupovni piling, a da nije bio isuviše nežan i da nije vršio nikakav piling. Zbog toga sam prešla na DIY pilinge i to najćešće med i cimet.
Međutim ovaj piling se pokažao podjednako dobrim. Kremaste je strukture, sa sitnim česticama koštica kajsija koje vrši blagi, ali efikasan mehanički piling. Pored prirodnih ekstrakata, sadrži i med koji održava vlažnost kože. Med je bogat vitaminima C i B komplexa, aminokiselinama i mineralima i ima antimikrobni efekat. Nanosim ga na polu vlažnu kožu i nežno masiram par minuta. Nakon pilinga namažem hidrantnu kremu i efekat je fenomenalan.


I jošjedanput, sve trio zvezde posta na jednom mestu. :)


Kako vam se čine ovi proizvodi? Koristite li nešto drugo iz Bioten kolekcije? Volela bih da čujem šta vi koristite.

Stay gorgeous! Tanja

No comments