Oriflame NovAge linija za negu lica (30+)


Za Oriflame ste sigurno svi čuli dok za liniju NovAge verovatno niste. Možda i jeste ali današnjim postom imam nameru da vam približim ovu novu liniju za negu kože jer je u pitanju nešto potpuno revolucionarno za šta mislim da je vredno pažnje.

NovAge linija se bori protiv starenja kože. Oriflame kaže: "NovAge predstavlja napredne i efikasne kolekcije za negu kože sa ciljanim delovanjem prilagođenim potrebama vaše kože koje se menjaju sa starenjem. NovAge je rezultat AgeReflect, jedinstvenog naučnog istraživanja o starenju kože koje je sproveo Oriflame na gotovo 1000 žena. Istraživanje je pokazalo da 4 od 5 žena ne izgleda u skladu sa godinama-jer izgled kože utiče na percepciju godina a svaka žena je jedinstvena kao i njena koža."

Svaka od NovAge ciljanih rutina rezultat je naučnih inovacija, napredne tehnologije i ekstrakata prirodnih, biljnih matičnih ćelija što je dokazano u kliničkim studijama. U izboru su Ultimate Lift linija (40+) kako biste povećali elsatičnost kože, Ecollagen (30+) da umanjite bore i True Perfection (20+) za borbu protiv prvih znakova starenja.

Shodno svojim godinama i potrebama moje kože, na testiranje sam dobila celu Ecollagen liniju za negu nakon 30-te godine. Posebno cenim ovakav gest i vid saradnje gde se isprobavaju i koriste više proizvoda istovremeno jer mislim da nije moguće videti efekte na osnovu samo jednog preparata iz neke linije. Ova linija ima za cilj da umanjuje bore, poboljšava tonus i teksturu kože. Kada se koristi ceo set proizvoda, rezultati ne bi trebali da izostanu. Pa hajde da vidimo moje utiske s obzirom da kolekciju koristim od početka aprila.


Ecollagen linija sastoji se od 6 proizvoda koji se kombinuju u 4 koraka.
A evo šta o njoj kaže Oriflame: "NovAge Ecollagen je nepredna kolekcija protiv bora koja izglađuje i revitalizuje. Ekolagen značajno umanjuje bore i poboljšava tonus i teksturu kože da bi ten bio lepši. Ekolagen uključuje inovativne tehnologije zasnovane na biljnim sastojcima koje su poboljšane zahvaljujući neprednim naučnim istraživanjima. Patentirana tripeptidna tehnologija pospešuje sintezu kolagena, stimuliše energiju ćelija i obezbeđuje antioksidativnu zaštitu dok moćni ekstrakt biljnih matičnih ćelija Solanaceae takođe pospešuje sintezu kolagena. Rezultat je jača i zdravija kolagenska mreža koja zapravo ponovo ispšunjava bore iznutra."

KORAK 1 - čišćenje i toniziranje kože.


Penušavi gel za čišćenje lica (200 ml.) je nešto što sam kasnije uključila u upotrebu obzirom da mi penušave stvari ne prijaju naročito i bila sam u pravu. Imam suvu kožu lica pa mi ovakve stvari dodatno isuše kožu. Iako nije agresivna čistilica, definitivno nije nešto što mi prija tako da sam ipak prekinula sa korišćenjem nakon par upotreba. Ukoliko vam koža nije suvu ni osetljiva, smatram da biste obožavale ovaj gel. Gel za čišćenje je smešten u plastičnu bočicu sa pumpicom na vrhu čime je olakšano korišćenje ali i omogućeno da ga ne pomešate sa tonikom koji je u identičnoj bočici ali sa poklopcem na odvrtanje.

Zato je tonik za obnavljanje kože (200 ml.) ispunio pa i premašio sva moja očekivanja. Možda je i najbolji koji sam do sada koristila. Nakon skidanja šminke i umivanja lica uveče ili samo nakon umivanja ujutru, lice bi premazivala ovim tonikom i pripremala ga za dalju negu. Ono najbolje u njemu čini da ovaj tonik nije običan, vodenast kakvi su inače već kao da u sebi ima i jedan uljani deo nakon čega vam lice neće ostati lepljivo ali ipak neće delovati kao da ste lice samo premazali nekom vodom i neće biti isušena. Koža je momentalno osvežena i razbuđena, taj efekat je nekako vidljiv na oko i nešto što me je kupilo. Sigurno bi odgovarao svakom tipu kože.




KORAK 2 - tretiranje kože oko očiju.


Krema za područje oko očiju (15 ml.) dolazi u tubici sa aplikatorom u obliku rotirajuće kuglice i ima ulogu da umanji bore, tamne kolutove oko očiju i podbulost. Ja jesam odličan kandidat za ovu kremicu jer sa skoro svim od navedenog imam problem ali ne mogu da se složim u potpunosti sa rečima proizvođača. Tačno je da je krema jako prijatna a hladna kuglica prija koži oko očiju ali jedino što sam primetila je da umanjuje nadutost. Nisam ni očekivala čuda jer smatram da instant preparata nema ali svakako smatram da je ovo jedna sasvim fina krema koja baš lepo hidrira područje oko očiju.


KORAK 3 - dubinsko dejstvo.


Serum za lice i područje oko očiju (30 ml.) je po mom skromnom mišljenju zvezda ove linije. Smatram da bi odgovarao svima, odnosno svakom tipu kože. Lagan je, neverovatno lako se razmazuje i isto tako brzo ga koža upija a dovoljna je samo jedna jedina kap pre nanošenja kreme da koža povrati onaj zdravi sjaj. Kada se na to doda da predstavlja idelanu podlogu za makeup, da je upakovan luksuzno, u staklenu flašicu sa pumpicom i da predivno miriše (uostalom kao i cela ova linija) onda razmišljanja nema. Potrebno vam je ovako nešto u nezi. A ja sam postala zavisna od njega :)



KORAK 4 - glatka koža.


Poslednje na redu su kreme za lice, dnevna (u belom pakovanju) i noćna (u zelenom). Obe kreme su idealne za potrebe moje kože (koja je normalne ka suvoj) od prvog nanošenja. Ovo ne kažem reda radi nego je zaista tako. Obe kreme su dovoljno masne da nahrane kožu a da je ne zamaste i dovoljno hidratantne da ta hidratacija nije trenutna nego celodnevna. Takođe su obe kreme fine, bogate teksture s tim što je dnevna krema lakša od noćne i ima SPF 15. Uprkos tome što su bogate, upijaju se neverovatnom lakoćom i razmazive su. Nisu od onih krema koje ostavljaju lice savršeno glatkim, za to je zadužen serum ali je koža svakako mekana i negovana. Zaista sam prijatno iznenđena.






Za kraj mi ostaje još da kažem "bravo za Oriflame" jer su napravili zaista jednu divnu liniju proizvoda za negu lica koja je vredna pažnje. Ono što je na prvi pogled i prvo mazanje očigledno je da je u pitanju luksuzna kolekcija počev od izgleda odnosno ambalaže (u pitanju su staklene bočice sa srebrnim detaljima), preko samog kvaliteta proizvoda, sastojaka, teksture pa na kraju do cene (oko 6000 rsd) koja jeste na prvi pogled veća ali vredi svakog dinara. Takođe mislim da ova linija zadovoljava sve tipove kože (od suve do masne) samo je potrebno izabrati prave proizvode u okviru linije. Na promociji nam je preporučeno a i ja potvrđujem da ovi preparati najbolje deluju u sinergiji a u ogledalu vidim zadovoljni odraz moje kože koja mi je zahvalna na nezi koju sam joj pružila.

Da li ste čule za Oriflame NovAge proizvode i da li imate iskustva sa njima?




No comments