Aura palete // Precious Nude & Luxury Dark


Ako imalo pratite dešavanja u beauty svetu, onda vašem pažljivom oku sigurno nisu promakle nove Aura palete. A ja nisam mogla da dočekam da vam ih predstavim. Mnoge od vas su takođe znatiželjno isčekivale ovu recenziju tako da nema više razloga za odugovlačenje.


Dakle, zvezde današnjeg posta su dve nove Aura palete senki, Precious Nude & Luxury Dark koje će se nadam se dugo zadržati u standardnoj Aura ponudi. Ono što je zajedničko za obe palete je crna, sjajna ambalaža sada već prepoznatljiva za Aura proizvode, na kojoj su ispisane sve bitne osobine palete. Svaka ima 12 senki po 1 gr. što znači da svaka paleta teži 12 gr. Unutar svake palete nalazi se veliko ogledalo duž cele gornje površine i dvostrana četkica od sintetičke dlake (manja pufnasta, za blendanje ili detalje) i konačno jedna upotrebljiva četkica u paleti. Bravo Aura! Površina senki je zaštićena providnom folijom na kojoj su ispisana imena senki koja mi takođe deluju zanimljivo i lako se pamte.

Ne mogu da ne primetim i sakrijem oduševljenje što dve nove Aura palete jaaakoo podsećaju na moju omiljenu Sleek (imam samo Oh so special pa zato kažem u jednini ali važi za sve). Ambalaža Sleek paleta je od mat crne plastike, dok su Aurine od sjajne. I obe imaju istu manu što po njima ostaju otisci prstiju. U pogledu senki je mala razlika u količini, Aura imaju po 1 gr. dok Sleek imaju 1,1 gr. što mi se veoma dopada kod obe jer deluju potrošivo.


PRECIOUS NUDE je kao što joj ime govori predivna nude paleta. Od ukupno 12 senki, 4 su sedefaste dok su ostalih 8 mat. Prilično hrabro s' obzirom da svi znamo koliko su mat senke sa jedne strane prelepe a sa druge zahtevne za rad što se tiče pigmentacije. Sa ovom paletom mogu se kreirati različiti makeup look-ovi od onih svakodnevnih, nežnih i romantičnih pa do svečanih i večernjih. Iako se na prvi pogled čini prilično neutralna, sa ovom paletom može da se uradi jedan dobar smokey eyes. Na prvi pogled moja precious paleta.

*Paleta nije baš fotogenična ali zato su svočevi ispali skroz realno. Rađeni su bez prethodno nanete baze za senku.





LUXURY DARK je paleta za one koji vole smeliju šminku. Od 12 senki 8 su mat, 3 su sedefaste dok je jedna šimerasta. U ovoj paleti je jako interesantan izbor nijansi jer u jednoj paleti možete naći od mat bele, preko svetlo roze, ljubičaste, teget pa do šimeraste crne. Iako na prvi pogled deluje dosta tamno ipak je sa njom moguće kreirati i nežniji, svakodnevni makeup look (sa senkama Diamond, Dapper, Success, Affair) a onaj dramatičniji se podrazumeva. Sada vas ostavljam da vam paleta sama ispriča svoju luxury priču.





ZAKLJUČAK: Kao i svaka paleta koja je ikada proizvedena, tako i ove dve imaju svojih prednosti i mana. Senke su u globalu kvalitetne, mekane na dodir, truse se minimalno, lako se blendaju i imaju trajnost na kapcima. Trajnost kao i lakše blendanje ćete obazbediti nekom bazom za kapke, ja koristim već dugo omiljenu Aura Prime ME!. Pigmentacija varira zavisno od nijansi (svetlije su manje pigmentovane od tamnijih) kao i od finiša (sedefaste i šimeraste su bolje pigmentacije od mat) ali ovde to nije pravilo. Senka od koje sam očekivala više u pogledu trajnosti je nijansa 12 Beloved iz Precious Nude palete. Prava šteta jer je nijansa prelepa, sedefasta kombinacija sive i svetlo-ljubičaste koju sam zamislila da kombinujem sa nijansama 07 i 08 iz iste palete. Iz iste palete me nijnsa 05 Close nije oduševila pigmentacijom i primetila sam da se malo teže blenda u odnosu na ostale. Što se tiče palete Luxory Dark nijanse 11 i 12 su mogle biti za nijansu bolje pigmentacije. Ostale su (skoro) savršene a posebno su me oduševile niajnse 01 Diamond, 05 Luxeholic i 09 Succes. Kao što vidite, u obe palete ima divnih i kvalitetnih nijansi koje dominiraju nad onim manje vrednim. O izboru nijansi ne bih, jer zavisi od ličnog ukusa.

Cena ovih paleta je oko 1500 rsd a vi same procenite da li se isplati kupovina. Što se mene tiče, da ih nisam dobila sigurno bih kupila bar jednu od njih jer smatram da su vredne pažnje  a osim toga veoma poštujem ono što Aura radi a kod mene u srcu zauzima posebno mesto :)

Kako vam se sviđaju palete? Koja vam je favorit?




No comments