Favoriti meseca // Avgust & Septembar


Usled nepredviđenih životnih okolnosti, potpuno sam zaboravila da napišem favorite avgusta (koji se sad čini tako dalek) a onda nije bilo smisla da napišem favorite septembra bez avgustovskih pa sam ih spojila u jedan post. U tom periodu nisam puno eksperimentisala sa kozmetikom ali ipak se izdvojilo nekoliko stvari od kojih se nisam odvajala. Nisam se puno šminkala jer jer avgust bio dosta topao a ujedno sam želela malo da odmorim lice od šminke. Testirala sam uglavnom ono što je stizalo a u nastavku ćete videti koji su se to proizvodi izdvojili kao favoriti.


Što se tiče nege tela kao apsolutni favorit od svih mazalica se izdvojio Topicrem. Topicrem ultrahidrantno mleko sa zlatnim česticama je predivno hidrirajuće mleko za telo takođe predivnog mirisa. Na telu ostavlja sitne zlatne šljokice koje nisu upadljive same po sebi ali daju predivan sjaj (preplanuloj) koži. Postoji varijanta ovog mleka i bez šljokica kao i neki drugi proizvodi za lice i telo koje vredi ispobati. Namenjeni su celoj porodici, naročito osobama sa osetljivom kožom sklonoj iritacijama, crvenilu, atopiji, isušivanju. Topicrem laboratorije su u Francuskoj, klinička ispitivanja, istraživanja i proizvodnja su u Francuskoj  a kod nas se može kupiti za sada samo u Lilly apotekama. Svakako sam htela da vam skrenem pažnju na ovaj brend pa je sad idealna prilika. Slučajno sam šetnjom kroz dm drogeriju otkrila ovu Balea mast za pete koja je zaista odlična i za svaku preporuku. Ukoliko mučite muku sa suvom ili zadebljalom kožom na petama ili vam je samo potrebna dodatna nega od srca vam preporučujem ovu mast jer sadrži veliki procenat uree a relativno brzo se upija. Multiactiv micelarni tonik je moje najnovije otkriće koje se tiče skidanja šminke i o njoj sam vam detaljno pisala u prethodnom postu OVDE. Ostao je još samo jedan proizvod što se tiče preparative a to je Balea suvi šampon za brinete. Cena mu je bila snižena a ja znatiželjna kako obavlja posao u odnosu na Batiste pa ako vas zanima (napišite mi u komentaru) mogu napisati uporednu recenziju ta dva proizvoda.



Od dekorative imam samo nekoliko proizvoda jer se nisam puno šminkala već sam isprobavala neke nove proizvode koje sam dobila na testiranje. Catrice ne prestaje da me oduševljava ili sam samo te sreće da mi se svidelo sve što sam odabrala. Poslednjih nekoliko meseci koristim njivovu maskaru Glam & Doll koja obećava izgled veštačkih trepavica a koja mi se moram priznati u startu nije svidela ali kako je počela da se suši nakon par korišćenja, sada smo u velikoj ljubavi. Lepo mi rasčešlja i razdvoji trepavice ali im da i volumen koji je meni potrebniji i bitniji od dužine. Dva nova Aura bronzera su stigla početkom septembra i kao apsolutni favorit se izdvojio Safari Trip (911), obožavam ga i obavezan je deo postavke kada se šminkam. Nešto više o njima ako ste propustile post možete pročitati OVDE. I za kraj, Golden Rose setovi mini karmina čija recenzija sledi za par dana.

Ovo su bili neki od mojih omiljenih proizvoda poslednjih meseci. Imamo li nekog zajedničkog favorita?

No comments