Batiste vs. Balea šamponi za suvo pranje kose


Za šampone za suvo pranje kose ste sigurno svi čuli i zaista su pravi spas u zadnji čas. U današnjem postu sam stavila na test dva suva šampona različitog cenovnog ranga jer ste me vi pitale da ih uporedim što meni nije bilo teško jer ih koristim već neko vreme pa hajde zajedno da vidimo čemu služe, na koji način se koriste ali i krajnje utiske.


Čemu služe?
Šamponi za suvo pranje kose imaju nekoliko namena:
1. odlaganje pranja kose za dan, dva ako nismo u prilici ili nas jednostavno mrzi,
2. daju dodatni volumen kosi, čak i čistoj,
3. neutrališu neprijatne mirise iz kose.

Da se ne lažemo, svi smo se ponekad našli u ovakvoj situaciji. A nemamo luksuz od pola sata, sat da sredimo frizuru. To što smo nekad radili sa bebi puderom radimo sada sa šamponima za suvo pranje ali ovo je modernija varijanta i po meni efektnija. U sastavu ovih šampona se nalazi pirinčani talk koji radi sličnu stvar kao bebi puder.

Ah, da, a što se tiče naziva, šamponi za suvo pranje kose? Po meni to nikako nisu jer ne mogu da zamene tu lepršavost, sjaj, volumen i čistoću kao kada kosu operemo pravim šamponom.


Način primene?
Lično ne koristim ove šampone često pa mi baš dugo traju ali znaju da me izvuku kada mi je najpotrebnije, tako da uvek imam jedan aktuelan. Meni se kosa ne masti jako i kosu perem recimo svaki četvrti, peti dan kada primećujem da mi frizura izgubila oblik.

Po uputstvu, suvi šamponi se koriste na sledeći način:
1. Promućka se bočica,
2. Kosa se podeli na pramenove i šampon se naprska na teme sa udaljenosti od 30 cm,
3. Ostavi se 1 minut da kosa sve to upije,
4. Nakon toga se kosa rasčešlja ili se prstima prođe kroz nju.

Na taj način ih i ja koristim. Jednom rukom uzmem pramen kose koji odignem od glave a drugom rukom naprskam šampon što blize temenu. Posle minut, dva se dešava magija. Ali, sa druge strane, potrebno je malo prakse i umeća da bi krajnji rezultat bio zadovoljavajuć. Dešavalo mi se bezbroj puta da nešto ne uradim kako treba a najviše mrzim kada ne promućkam dovoljno bočicu pa mi ostane beli trag na kosi.


Efekat na kosi?
Kao što sam rekla malopre, nakon minut, dva od kako je naprskate kosa deluje osveženo, čistije, bujnije, sjajnije i mirišljavije.


Trajnost primene?
Lično mi se nikada ne desi da kosu nakon upotrebe ovih šampona ne operem ako ne istog dana, onda bar sutradan. Po meni to nije dobra zamena za čistu, tek opranu kosu a isto tako smatram da nije dobro ostaviti duže na temenu glave sav taj talk i ostale supstance iz sastava šampona. Predlažem da to bude najduže dan, dva kao što je i predviđeno. Što se tiče ove kategorije, blagu prednost dajem Batiste šamponima jer će sa njima kosa duže ostati prividno čista.



Batiste vs. Balea?
Danas su se u ringu našli planetarno popularni Batiste-Blush (za sve tipove kose) i Balea (za brinete). Pre ovog Blush sam imala Original koji sam obožavala ali znatiželja je pobedila dok sam Balea za brinete kupila u nadi da će mi pomoći da zakamufliram sede između dva farbanja. Oba dolaze u bočicama istih dimenzija i količine od 200 ml. kod kojih raspršivač radi dobro. Miris je podnošljiv kod oba, Batiste miriše cvetno ali mi nije među omiljenim mirisima (npr. Original mi lepše miriše na sveže) dok Balea ima miris kao neki lak za kosu. Oba mirisa se zadržavaju neko vreme u kosi, Batiste čini mi se nešto duže. Što se tiče efekta on je gotovo isti kod oba, zaista kosa lepo deluje posle upotrebe oba šampona. Batiste znao da mi ostavi beli prah u kosi što mrzim dok Balea ostavlja smeđkasti što mi se sviđa jer mi je to bila ideja pri kupovini ali na sreću neće da ofarba lice, odeću ili predmete okolo dok se prska. Trajnost primene je na strani Batiste kao što sam već napomenula.


Zaključak: 
Kada se sve uzme u obzir i efekat koji daju oba ova šampona za suvo pranje kose a koji je vrlo sličan, imate moju preporuku za oba. Postoji samo jedna velika razlika među njima, a to je cena. Naime, Balea je duplo jeftiniji od Batiste šampona. Ali se zato oba mogu često naći na akcijama po znatno nižim cenama.

Da li ste probali neki od ova dva šampona ili možda neki treći? Pišite mi vaše utiske!

No comments