theBalm: Mary-Lou Manizer


Dugo se već šuška da theBalm stiže u Srbiju a kako je ta informacija nedavno zvanično potvrđena ja sam rešila da napišem već dugo najavljivanu recenziju. theBalm me je odmah osvojio svojim retro fazonom, počev od ambalaže, preko naziva proizvoda pa do natpisa na njima. Mary-Lou je svetski poznat hajlajter u beauty sferi  i ja sam prosto morala da ga imam. Imam ga već dobrih godinu dana i svaki put kada ga otvorim shvatim da izgleda kao nov, što znači da su se uložene parice isplatile, praktično je nepotrošiv.



Mary-Lou dolazi u čvrstoj, plastičnoj, srebrnoj ambalaži ali ono najslađe je sama kutija u koju je smešten hajlajter. Takve ambalaže se kod mene ne bacaju. Sa unutrašnje strane hajlajtera nalazi se ogledalo u veličini samog proizvoda.

Tekstura mu je fina i mekana pod prstima, na granici sa kremastom, što ćete i videti na svoču. Jako, jako je pigmentisan pa stvarno morate biti pažljive. Ja ga nanosim Oriflame lepezastom četkom tako što samo napravim par poteza levo-desno po njemu. Za veče je idealan ili za neke svečane prilike dok bih za dan preporučila u zaista maloj količini. Takođe se može koristiti kao hajlajt za unutrašnje uglove očiju, na deo ispod obrva kao i u svojstvu senke preko kapka. Nijansa je ta koja prodaje ovaj proizvod, neutralna šampanj boja sa sitnim, finim šimerom koji reflektuje svetlost. Po meni je aktuelna tokom cele godine i mislim da bi odgovarala svakom tonu kože.




Zahvaljujući čuvenoj Mary-Low ja sam zavolela hajlajtere <3

Ukoliko želite da se upoznate sa theBalm kozmetikom klik OVDE. Ja se nadam da će ponuda biti raznovrsna i kod nas.

Da li ćete moći da odolite theBalm kozmetici kada dođe na police Lilly drogerija? Ja znam da sigurno neću ;)

***Dobitnica Bioten darivanja je Mirković Jasmina koja ima 48 h da mi se javi sa podacima u inbox radi slanja nagrade!***

No comments