Nega uz Olival (prirodnu) kozmetiku

Za Olival kozmetiku sam čula preko hrvatskih blogova koje pratim i tada sam čitala sjajne recenzije. Devojke su uglavnom bile oduševljene proizvodima koje su recenzirale pa sam se potajno nadala da će jednog dana Olival osvanuti na policama naših drogerija i apoteka. Nedugo zatim, tako je i bilo.


Olival se predstavlja kao priroda kozmetika, poreklom iz Hrvatske. Razvila se po starim farmaceutskim recepturama, prirodnim sastojcima i novim sazanjima u kozmetologiji i tehnologiji. Znanje, stručnost i iskustvo stvorilo je malu uspešnu firmu koja posluje već 21 godinu. Ujedno, Olival je prva kozmetika u Hrvatskoj koja je dobila sertifikat NaTrue koji garantuje visoki kvalitet i prirodno poreklo svih sirovina.


Kako sam ja obično neodlučna kada treba nešto da izaberem, za početak sam se odlučila za kremu za ruke sa lavandom, jer kremica za ruke nikad dosta i ulje za kosu sa čičkom, iz čiste znatiželje.


KREMA ZA RUKE sa eteričnim uljem dalmatinske LAVANDE je odmah ću vam reći jedna fantastična krema. Zato sam odmah kupila još jednu i namenila je vama za giveaway koji sam organizovala na Instagramu. Nadam se da se devojci koja je osvojila dopala koliko i meni.

Jako lepo neguje ruke, bez osećaja lepljivosti. Brzo se upije po nanošenju, jedino što ima baš intenzivan miris lavande po nanošenju što mi je u početku smetalo ali i mojim ukućanima. Srećom, taj miris već posle minut, dva oslabi i na rukama ostaje jedva primetan, jako prijatan miris lavande. Proizvođač kaže da bogati hranljivi sastojci kreme u kombinaciji sa lavandom dodatno štite, vlaže i hrane kožu. Krema se brzo upija a preporuka je da se nanosi više puta u toku dana i/ili nakon pranja ruku. 

Krema je bez parabena, namenjena hidrataciji ruku i imate moje iskrene preporuke za nju. Cena je bila ako se dobro sećam oko 150 dinara za tubicu od 75 ml.



ČIČKOVO ULJE ZA KOSU obogaćeno je vitaminima A i E, takođe bez parabena. Namenjeno je za suvu kosu (kakva moja jeste) i kosu sklonu opadanju (kakva na sreću nije). Ovo ulje se dobija iz korena čička a deluje na sve oblike opadanja kose, suve kose, saboreje i peruti. Kosi daje sjaj, punoću i volumen.

Upotrebljava se na dva načina. Svakodnevno, tako što se na mokru ili suvu kosu nanese nekoliko kapi ulja. Tako ga i ja najčešće koristim ali stavim samo jednu kap jer je ulje dosta masno i gusto pa je sasvim dovoljno za kosu moje (srednje) dužine. Jako lepo zagladi krajeve i kosa mi lepo miriše po ulju. Da, zaboravila sam reći da je jako prijatnog mirisa verovatno po čičku iako ne znam kako čičak miriše. Drugi način je da se napravi pakovanje, tako što se nanese nekoliko kapi ulja duž cele kose i utrlja se i na vlasište, zatim se zamota kosa u peškir ili foliju i nakon 30 minuta se opere na uobičajen način (najbolje čičkovim šamponom iz iste kolekcije). Ovaj način iskreno nisam probala jer je on namenjen jačanju kose koja je skolona opadanju a meni to nije potrebno.

Ulje mi se takođe svidelo i preporučujem ga, samo se mora paziti da se ne pretera sa količinom jer će se kosa umastiti. Predviđam da će trajati večno jer ga ja koristim sada već mesec dana obično 2 puta nedeljno a ne vidi se da sam ga uopšte koristila. Pakovanje je od 60 ml. u plastičnoj bočici sa pumpicom a cene se ne sećam najbolje a mislim da je bilo nešto oko 250 dinara.

Sastav: Paraffinum Liquidum, Sesamum Indicum Seed Oil, Isopropyl Miristate, Arctium Lappa Root Extract, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene.



Ako se bolje zagledate u sastav oba proizvoda primetićeteda sastav proizvoda nije potpuno prirodan jer neki sastojci ne bi trebali da budu tu, kao što je npr. parafin. To me je u startu iznenadilo ali sam onda pročitala da Olival kozmetika koristi većinu sastojaka prirodnog porekla i da su takva odstupanja (od nekoliko %) normalna i očekivana.

U svakom slučaju to ne utiče na kvalitet proizvoda koje bih svakome od srca preporučila. Dobija se kvalitetan proizvod za ne tako visoku cenu. Trenuto koristim i testiram Olival CC kremu pa ću vam uskoro preneti utiske i o njoj ukoliko vas zanima. I takođe ću nastaviti da istražujem dalje jer ima još jako puno inetersantnih proizvoda.

Olival proizvode možete naći u Dm drogerijama i stalno su u toku neke akcije na njihove proizvode.
Za vise informacija možete pratiti Olival Srbija facebook stranicu OVDE.

Da li imate iskustva sa Olival proizvodima i ako imate, kakvi su?




No comments