Manikir meseca #Aura Distressed Manicure sa novim nijansama


Današnji manikir sam napravila inspirisana postom i videom drage Katarine sa bloga Koma Bunny. Baš tih dana su mi stigli novi Aura lakovi 3 nova + 1 iz postojeće Resistant kolekcije. Oni prate novu liniju karmina New in Town a u pitanju su smele nijanse za odvažne devojke, bar ih ja tako vidim. Nijanse lakova su me oduševile pa sam nokte odmah nalakirala prelepim lakom koji nosi naziv istoimene kolekcije New in town (435) i oduševljeno vam ga pokazala na fb strani bloga kao i na Instagramu.



A onda sam rešila da se poigram sa svim lakovima iz kolekcije a kao bazu sam odabrala omiljeni Milkshake (413), predivnu nude bež nijansu. Nove nijanse lakova su: New in Town (435) i nemam reči da opišem njegovu lepotu. U pitanju je prava kameleon nijansa, metalik burgundi boja sa izraženim plavim podtonom koji dolazi do izražaja dok se lak nanosi na nokat. Iako prekriva potpuno već u jednom sloju, zbog lepote boje preporučujem dva tanja. Nijansa Beyond Everything (436) je kremasta tamno siva nijansa kakva nije postojala ranije u kolekciji a nedostajala je. Nijansa kojoj sam se najviše obradovala je kobalt plava nijansa Lost in Space (437). Ne znam kakva je to tajna veza između mene i plavih nijansi lakova ali sam još u toj fazi. Crni lak je iz postojeće Resistant kolekcije kao što sam rekla Broken Paradise (423) a njega kao i celokupnu kolekciju možete pogledati OVDE. Formula novih lakova je istog kvaliteta kao i cela linija, odlična. Lepo i ravnomerno se nanose, četkica je taman širine da iz dva poteza prekrijete nokatnu ploču, a što je nabitnije dugotrajni su.


Ostavljam vas sada da uživate u manikiru a vi mi u komentarima napišite kako vam se svideo i kako vam se dopadaju nove nijanse Aura lakova?


Link do Kaćinog videa je OVDE te možete videti kako izgleda njen manikir.
Koma Bunny blog: OVDE.

No comments