Angel Therapy maske za kosu - koju izabrati?


Verovatno ste već primetile koliko se priča i piše o Angel Therapy maskama za kosu. Najpre se pojavila maska makadamija i med, za nju ste sasvim sigurno čule a nedugo potom i maska obogaćena uljem kanabisa. Današnjim postom ću pokušati da uporedim ove dve maske, koje koristim nešto duže od mesec dana naizmenično, i da vam eventualno pomognem da se odlučite za jednu ukoliko se dvoumite.

Za početak ću se kao i obično osvrnuti na ambalažu koja je u oba slučaja jednostavna, izrađena od čvrste bele plastike sa nalepnicom na kojoj se nalazi napisano sve vezano za proizvod. Razlika je jedino u količini proizvoda, dok maska makadamija i med dolazi u količini od 300 ml. (a od skoro 350 ml.), maska sa uljem kanabisa sadrži 230 ml. proizvoda. Još jedna bitna zajednička osobina je što su obe maske namenjene oporavku oštećene kose. Jasno vam je da su ove maske iz tog razloga veoma jake a negde sam pročitala da su namenjene i profesionalnoj upotrebi. Sa druge strane, ovo nisu proizvodi koje će prodati njihova ambalaža već sadržaj.



Angel Therapy maska za kosu makadamija i med 

Namenjena je regeneraciji oštećene, farbane i hemijski tretirane kose a izrađena je na bazi meda, ulja makadamije i biljnih ekstrakata koji kosi vraćaju prirodnu ravnotežu i omekšavaju je. Redovnom primenom maske kosa postaje bujnija, čvršća, elastičnija, dobija zdrav i negovan izgled i lako se oblikuje na željeni način.

Upotreba: Masku naneti na celu površinu kose nakon pranja a posebno je utrljati u koren. Ostaviti da deluje 10-ak minuta pa isprati.




Angel Therapy maska obogaćena uljem konoplje

je namenjena oporavku veoma oštećene kose , ubrzava regeneraciju i rast kose. Ulje od konoplje je označeno kao "prirodno savršeno izbalansirano ulje" jer sadrži savršen odnos omega-6 i omega-3 esencijalnih masnih kiselina. Konopljino ulje je takođe jedino koje prodire u sve nivoe kože. Ova maska je bogata i vitaminom E koja poboljšava rast kose i vitaminom A koji je čini zdravom i sjajnom. Najvažnija osobina ovog ulja je da mekšava kosu i teme i sprečava gubitak vlažnosti iz kose.

Način upotrebe: Nakon ispiranja i šamponiranja kose naneti malu količinu maske na celu površinu kose. Umotati u peškir na 5 minuta pa zatim isprati kosu.



Za kraj je ostalo da vam kažem svoje utiske i mišljenje. A to nije ni malo lako obzirom da su obe maske predobre. Moram da kažem predobre jer čine čudo na kosi. Osim što mi je kosa lepršava, sjajna, lako se rasčešljava i oblikuje, ona izgleda negovano i kao da ste upravo izašle iz salona. Još jedna stvar koja mi se sviđa i koja me je osvojila odmah je ta što maske tako dobro zaglade krajeve i maskiraju oštećene delove da nisam mogla da verujem svojim očima. Kosa mi je već zrela za šišanje pa sam u pravom trenutku mogla da vidim prave efekte. Ovo naravno ne znači da treba izbegavati makaze i da je ne treba redovno šišati ali može da pomogne za kratko vreme dok ne sednete u frizersku stolicu, kao što ću ja to uskoro uraditi.

Ako me pitate za favorita i ako bih baš morala da se odlučim samo za jednu masku teška srca bi odlučila da bi to bila nova maska, sa uljem konoplje. Malo je jača od one sa makadamijom i medom a to mi trenutno odgovara. Zato sam je stavila u post o favoritima februara OVDE i zato što se o njoj do sada malo pričalo i pisalo a zapravo je pravo malo blago u teglici.

Obe maske sam koristila na više načina, najpre kako piše na ambalaži (jer se tih preporuka uvek treba držati) a onda i po svom. U ovom slučaju maska sa makadamijom i medom hoće malo da umasti kosu jer se nanosi i na koren kose pa bih tada morala da je operem dan ranije nego inače. Nanosila sam ih i nekoliko sati pre pranja kose na krajeve pa onda zatim i nakon šamponiranja i dobila sam izvrsne rezultate. Kada bih bila u žurbi, stavila bih ih samo nakon šamponiranja, i tako odlično odrade posao za kratko vreme. Takve maske najviše cenim. U svakom slučaju, koju god da odaberete nećete zažaliti. S tim što mislim da ako nemate jako oštećenu kosu (i krajeve) nema potrebe da se bazirate na kupovinu maske sa uljem konoplje.

I da, obe maske predivno mirišu a miris se dugo zadržava u kosi što mi se izuzetno dopada. Maska sa makadamijom i medom miriše slatkasto dok maska sa uljem konoplje više puderasto.

Za sve informacije o proizvodima, cenama i poručivanju možete kontaktirati njihovu fb stranicu Angel Therapy iz Novog Sada a ja im se i ovim putem od srca zahvaljujem na pruženoj prilici i uživanju u ovako divnim i kvalitetnim proizvodima.

Da li ste imale prilike da probate Angel Therapy preparate za kosu ili neki drugi proizvod? Pišite mi svoje utiske!

1 comment

  1. Jako lose iskustvo sa Angel Therapy ! IZBEGAVATI OVAKVE PRODAVCE, PRITOM NEREGISTROVANE BEZ SAJTA I OSNOVNIH PODATAKA!!!!
    Porucila sam njihove proizvode zbog pozitivnih komenatara i preporuka. Dve nedelje cekam paket koji su navodno sutradan poslali Bexom. U call centru kazu da paket nije poslat i gubim vreme cekajuci. Na moju poruku i pitanje sta se desava sa paketom, predstavnica firme na instagramu je bila uvredjena i bezobrazno mi odgovorila da je paket poslat i da prestanem da ih napadam i vredjam.
    Mislim da firma zavisi od kupaca, a ne obrnuto. Dzaba reklama poznatih licnosti kad nemaju elementarnu kulturu i profesionalnost prema kupcima.


    ReplyDelete