Eyeshadow brushes by BornPrettyStore



Kako mi, zaljubljenice u makeup volimo da kažemo, četkica nikad dosta. Za kvalitetan makeup, fine prelaze među nijansama, senčenje unutrašnjih i spoljašnjih uglova oka zaista su neophodne četkice različitih namena. Najraznovrsniju ponudu sa najpristupačnijim cenama imaju kineski sajtovi. Zavisno da li želite pojedinačne ili u setu, garantujem da ćete izabrati nešto za sebe. Ukoliko ste početnik u šminkanju obratite pažnju na ove koje dolaze sa sajta www.bornprettystore.com gde je free shipping širom sveta bez obzira na iznos porudžbine a za dodatni popust ukucajte kod  LVH10.


Kao što vidite ovaj set se satoji od 4 četkice za šminkanje. Dostupne su u dve boje a  ja sam izabrala crne zato što mi je i ostatak kolekcije uglavnom u crnoj boji. Četkice su napravljenje od visokokvalitetnog najlona kako piše na sajtu, međutim dlaka je malo čvršća nego što bih ja volela pa samim tim nisu toliko mekane na dodir. Drška četkice je lepo izrađena i lepo leži u ruci kao i aluminijumski deo koji povezuje dršku i četkicu. Lako se održavaju odnosno peru i brzo se suše a dlake za sada ne ispadaju iz četkica.

Četkice koje sam dobila u setu su:    Cuspidal Head Brush
                                                           Round Head Brush
                                                           Flat Head Brush
                                                           Oblique Head Brush.



Iako svaka četkica nosi svoj naziv i ima svoju namenu,  ja ovde vidim jednu pencil (zašiljenu) četkicu i tri četkice za blendanje različitog oblika. Osim za blendanje, mogu poslužiti za fine konture na nosu ili nanošenje hajlajtera na manje površine. Četkice lepo kupe senku i dosta su guste što je dobro za ovakve namene.

Ako me pitate, ne, ovo nisu najbolje četkice koje sam probala/imala/koristila ali mogu da posluže svrsi. Za 3,64 eura koliko košta ovaj set od 4 četkice su sasvim solidne.





No comments