Sephora Rose maska za lice


Ukoliko je vašem licu neophodna dodatna hidratacija (a kome nije?) onda je ova maska prava stvar za vas. Masku sam odabrala metodom slučajnog uzorka prilikom jedne kupovine u Sephora parfimeriji pod parolom "hajde da probam". Od čini mi se osam vrsta ovih maskica izabrala sam ovu koja se pokazala kao pun pogodak.


Sephora Rose mask je maska sa ekstraktom ruže za jednokratnu upotrebu a princip aplikacije je isti kao i kod Dr Colić maski o kojima sam vam pisala OVDE. Maska dolazi već iskorojena u kesici kao jedna velika vlažna maramica sa rupama za oči, nos i usta a stavlja se na čisto i suvo lice. Dakle, maska je već natopljena koncetratom koji će vam stajati na licu narednih 15 minuta. Tih dragocenih 15  minuta koliko je potrebno da maska obavi svoj posao je sasvim dovoljno da se opustite, isključite i priuštite sebi mini spa odmor u toplini svog doma. Takođe, dovoljno je velika tako da nema šanse da nekome ne odgovara, bar po veličini.

Ovaj tip maski mi je postao omiljen zato što nema nereda oko vas jer masku nije potrebno skidati nekom specijalnom metodom niti se umivati već je samo po završetku baciti u kantu. Nema nereda, umrljane kose ili kupatila. Maska se nakon skidanja samo utrlja u kožu laganim pokretima. Nekoliko minuta će vam koža biti malo lepljiva dok se koncentrat ne upije sasvim. Po potrebi možete namazati kremu za lice koju inače koristite, nakon završenog "tretmana". Ja nisam imala potrebe što znači da je maska dobro obavila svoj posao.


MOJ UTISAK je naslućujete pozitivan. Nakon jedne upotrebe nisam mogla da vidim neki veliki efekat osim što sam doživela još jedno prijatno iskustvo. Maska svih 15 minuta pruža prijatan osećaj hlađenja a nežan i blag miris ruže samo upotpunjava ugođaj. Koža mi je izgledala svežije a to što nisam imala potrebu da dodatno nanosim kremu (inače moram) tumačim kao znak da je koža dubinski hidrirana. Rezultati su naravno kratkoročni. Cena ovog zadovoljstva je 550 dinara ukoliko se dobro sećam.

Da li imate iskustva sa ovim maskama? Da li volite ovakav tip maske uopšte?


No comments