Manikir meseca #Januar

Manikir meseca će biti još jedna nova rubrika koju sam planirala da pokrenem ove godine. Zamislila sam je tako da vam svakog meseca pokažem (bar) jedan zanimljiv manikir ili lak koji će biti karakterističan za taj mesec. Smatram da su lakovi uopšte ali i manikiri slabo zastupljeni na blogu a kako lakova i svih tih ukrasa za nokte imam i previše, rešila sam da vam ih pokažem. Nadam se da će me nokti lepo služiti kroz narednih 12 meseci jer sam inače stalno u nekom problemu sa njima a ako ne budu, snaći ću se već nekako. Krajem ove godine ćemo zajedno sumirati manikire nastale tokom godine a vi mi u komentaru napišite kako vam se dopada ova ideja i nova rubrika.


Manikir meseca januara sam nazvala Zimski / Winter manikir, jasno vam je zašto. Kako snega nema ni u tragovima (a ja sam ga željna) dobila sam ideju da ugodim sama sebi i gledam ga bar kratko na svojim noktima.

Najpre sam nokte namazala jednim slojem Aura baznog laka, koji je inače odličan, pa sam odlučila da mi tri nokta budu u omiljenoj zimskoj crvenoj nijansi. Ovaj Aura lak Classy Red (420) je lak koji sam ujedno najčešće mazala ove zime pa sam se logično odlučila za njega i nanela ga u dva sloja. Na preostala dva nokta sam kao bazni lak koristila Essence lak sa efektom gela u kreč beloj boji a odmah zatim sam ih uvaljala u bele sitne šljokice koje savršeno podsećaju na tek napadali sneg. Da bih obezbedila manikir i da bi šljokice ostale na svom mestu poprskala sam ih sa malo laka za kosu jer nije bilo smisla premazivati ih nadlakom.


Uživajte u još nekoliko fotografija. Primetićete da je na levoj i desnoj ruci sneg napadao na različite nokte :)



Kako vam se sviđa moj manikir za januar? Koje nijanse najčešće nosite na noktima ovih dana?



No comments