Favoriti meseca // Januar


Još jedna novogodišnja odluka, još jedna nova rubrika na blogu. Rešila sam da ove godine pred kraj svakog meseca sumiram šta sam to volela prethodni mesec. Nekada će to možda biti samo jedan proizvod koji me je oduševio a nekada grupa proizvoda. Tu će se naći i neki proizvodi koje redovno koristim ali nemaju zasebnu recenziju na blogu a ipak želim da vam skrenem pažnju na njih. Trudiću se da povremeno ubacim i neke nekozmetičke favorite. Pa krenimo sa proizvodima koje sam volela u januaru.




Nivea mleko za čićenje lica / skidanje šminke je prvo mleko kojem sam se vratila posle dugo, dugo godina. Uvela sam ga u večernju rutinu kada skidam šminku i jako mi se dopada. Mleko je nežnog mirisa svojstveno Nivea proizvodima, srednje je gustine i prija mi. Ono vam samo po sebi neće skinuti šminku u potpunosti ali jako lepo rastopi površinski sloj pa je dalje skidanje šminke micelarnom olakšano. Koristim ga uglavnom u danima kada imam više slojeva šminke dok ostalim danima skidam uobičajeno šminku micelarnom vodom. Što se tiče nege tela obavezo tokom zimskih meseci moram da imam neki proizvod na uljanoj bazi koji će dodato negovati moju suvu kožu. Ovog meseca se tu našao Garnier Ultimate Beauty Oil ulje za negu tela koje prskam odmah nakon tuširanja na još vlažnu kožu. Ovaj proizvod je satkan od arganovog, makadamijinog, bademovog i ružinog ulja pa vam ga preporučujem ukoliko imate suvu kožu ili samo volite ovakve proizvode. Divnog je mirisa koji me je oduševio, izuzetno brzo se upija u kožu i ostavlja je baršunastom i mekom a pumpica dodatno olakšava posao. Napomenula bih samo da pazite gde koristite ulje jer hoće da ostavi klizav pod.



Od dekorativnih proizvoda ovog meseca su se izdvojili Maybelline karmin u nude  nijansi 620 Bare to be Bold  koji je jako lepo hidrirao moje usne tokom hladnih dana. Osim hidratacije dobila sam i malo volumena ali i sjaja na usnama kojeg sam poželela pored svih onih mat mazalica za usne od kojih se ne odvajam. Nekada bih ga koristila samostalno, najčešće a nekada preko olovke za usne ili nekog drugog karmina u boji. U januaru se nisam odvajala od svojih novih Aura rumenila i prosto nisam znala koje pre da koristim. Krasi ih izuzetna pigmentacija i satenski finiš, takođe malo za promenu u odnosu na mat rumenila koja preovladavaju u mojoj kolekciji. Pisala sam o njima OVDE ali i dalje nemam favorita, sva su mi podjednako draga a biram ih po raspoloženju za taj dan. Od paleta sam najčešće koristila svoju voljenu MUR paletu Romantic Smoked koju sam vam predstavila OVDE. Kada god sam imala ove senke na očima, dobila sam komplimente i upite čime sam se šminkala. Flormar gel liner jako volim i često sam ga koristila u januaru, Pisala sam o njemu OVDE.



Još jedan favorit u januaru se izdvojio a to je Remington figaro za uvijanje kose. Ovog meseca sam više puta uvila kosu nego cele protekle godine. Ništa lakše i delotvornije za moju kosu nema a da mi drži lokne do sledećeg pranja. Znam da zvuči neverovatno ali svaka ponosna vlasnica ove sprave će vam reći isto. A da bi lokne ostale na mestu imam malog pomagača a to je Alfaparf krema za lokne. Ona ima ulogu da definiše lokne i da pomoge da se ne opuste. Ja inače nemam taj problem kada kosu uvijam ovim figarom ali nekako po navici volim da stavim ipak nešto. Ukoliko želite detaljniju recenziju ova dva proizvoda izjasnite se u komentarima pa ću vam napisati u skorije vreme.
Ah, ostalo mi je još da vam pomenem omiljeni višenamenski proizvod a to je aktivni kiseonik firme Viva Ster (prva fotka) kojim sam lečila nespretne momente baratanja figarom. O njemu sam mislila zasebno da vam pišem jer to svakako zaslužuje.

Ovo su bili moji favoriti za mesec januar? Šta ste vi to volele ovog meseca?



No comments