2015 - retrospektiva i favoriti

Na samom početku želim da vam svima poželim srećnu Novu 2016. godinu i Božićne praznike koji su za nama. Nadam se da ste lepo proveli za doček, bar malo odmorili i nakupili pozitivne energije uz vaše najmilije. Ja jesam i upravo zato i volim praznike, zbog nezaboravnih trenutaka provedenih sa porodicom i prijateljima.




Što se bloga tiče, dosta sam razmišljala o svemu i mislim da je sjajna godina ispred nas iako je i 2015 bila veoma uspešna. Uskoro će doći do nekih promena na blogu ali o tome ćemo pričati kada dođe vreme za to. Pravila sam neke planove i skice, razmišljala o uvođenju novih /starih rubrika na blog ali ne bih želela da sebi namećem neke obaveze, jer sve što je pod obavezno mene guši i stvara mi pritisak pa samim tim izgubi na kvalitetu. To svakako ne želim pa ne sumnjam da ćete već same primetiti osveženje na blogu. I dalje želim da pišem prvenstveno kvalitetne recenzije koje će vam biti od koristi pri kupovini određenih proizvoda ali želim i više nekih drugačijih postova. U komentarima bih volela da mi date još neke predloge i eventualne teme o kojima biste volela da vam pišem.

Imala sam ideju da napišem post sa godišnjim favoritima ali je to bilo nemoguće. Izdvojiti samo nekoliko proizvoda od toliko testiranih i korišćenih ove godine? Teško. Zato sam rešila da napravim restrospektivu 2015-te godine po mesecima kako bismo još jednom zajedno prošli kroz postove koji su obeležili baš taj mesec a samim tim i prošlu godinu.

Januar // U januaru sam vam pisala o Sleek makeup-u kojeg sam se najzad dočepala i imala prilike da koristim. Osim palete Oh so special! u koju sam se momentalno zaljubila i koja mi je bila favorit u prvoj polovini godine, pisala sam vam još o rumenilu, maskari i karminu.

Od preparativnih proizvoda izdvojila se RoC kozmetika, krema za lice za suvu kožu kao i pena za čišćenje lica koju sam najčešće koristila uz Kiko četku za lice.


Februar // mesec je obeležila Weleda, nemačka prirodna kozmetika. Probala sam dosta njihovih proizvoda i uvek ih sa zadovoljstvom preporučujem a u februaru su se izdvojii luksuzni sapun od ruže kao i masažno ulje od arnike. 


Mart // je obeležila saradnja sa Flormar kozmetikom. Tada smo Tanja i ja napisale nekoliko postova u okviru Flormar nedelje postova a jedan od najdražih proizvoda koji se postao celogodišnji favorit je Flormar cc krema.


Ne mogu a da ne spomenem blogoprojekat sa blogodrugaricom Bamby koji je obeležio mart mesec u kojem smo pisale o Callos keratin maski za kosu. Post možete pročitati OVDE.


April // je bio rezervisan za priču o Dentamax proizvodima koji nam pomažu da negujemo svoje zube. Zubi su nam dragoceni, zato ih čuvajte!

U aprilu su se izdvojili postovi sa proizvodima sa sajta BornPrettyStore sa kojima sarađujemo već duži period. Ukoliko do sada niste, obavezno pogledajte njihov sajt jer ima sjajnih stvari za male pare (četkice, trepuške, sitnica za nail art itd.) sa free shippingom a dodatni popust ćete ostvariti ukucavanjem koda LVH10.


Maj // U maju sam vam oduševljeno predstavila Nikel, prirodnu hrvatsku kozmetiku koju najzad imala prilike da isprobam i napišem vam svoje utiske. Za početak je to bio travel set a kasnije i predivno ulje za nokte i zanoktice sa mirisom narandže.

U maju je usledilo i malo razočarenje mojim prvim MAC karminom u nijansi Angel. Žao mi je što je ovo negativno iskustvo doprinelo tome da izgubim volju da isprobam još neke nijanse.

Estar body butter sam zato sa zadovoljstvom preporučila u maju ali još uvek to činim jer je jedna od najboljih mazalica kojom sam počastila svoju suvu kožu.


Jun // je obeležilo Dr. Pasha ulje od badema koje je odlično kako za lice tako i za telo. Moja suva koža lica ga obožava i svaki put kada želim dubinski da nahranim kožu posežem upravo za njim. Sve preporuke!

Golden Rose WooW! mini lakovi za nokte su obeležili jun kada sam vam predstavila četiri meni omiljene nijanse.  Obavezno ih probajte ako do sada niste, ja ih obožavam.


Jul // je bio rezervisan za uživanje u Loccitane mirisnom setu za tuširanje, kao i Farmona pilingu koji je jedan od najboljih koji sam probala. Osim što predivno miriše, posao obavlja savršeno pa ako ste u potrazi za dobrim pilingom pružite mu šansu.
  
Bourjois brend mi je vrlo drag ali malo zastupljen na blogu pa se konačno našao tu u julu, zasluženo. Pisala sam o omiljenom trojcu za savršen ten, CC kremi, korektoru/kamuflaži i kompaktnom puderu.


Avgust // Svi postovi u avgustu su ostali u senci posta o Aura tečnim mat karminima (13 novih nijansi) koji su izazvali čitavu pometnju u blogosferi i šire, sa razlogom.

U avgustu sam takođe pisala i o Aura tečnim iluminatorima koji dolaze u dve nijanse pa ako ste u potrazi za ovakvim tipom proizvoda, imate moje iskrene preporuke, odlični su.


Septembar // U septembru se pričalo o strobingu- relativno novoj tehnici u šminkanju, i svidelo vam se.  

Eucerin favoriti su našli svoje mesto u ovom mesecu a ja mogu da vam preporučim svoje omiljene proizvode: uljanu kupku, intimo gel, Aqua porin liniju kao i Hyaluron - Filler liniju proizoda.


Oktobar // je bio mesec dekorative, uglavnom. Svideo vam se post o Golden Rose mat karminima u olovci koji su zaista dobri i praktični a ja sam vam predstavila tri nijanse.

 Flormar Bohemian Dream kolekcija se zasluženo našla na blogu u okviru ovog meseca. Osim proizvoda, kreirala sam i jedan makeup look sa ovim proizvodima pa ako ste možda propustile, možete pogledati OVDE.

HoneyComb morski sunđeri za kupanje su bili pravo otkriće baš u ovom mesecu.

Novembar // je obeležio post o sunđerima za nanošenje šminke, odnosno popularnim beaty blenderima a ja sam vam predstavila i poredila dva, Aura i Ebelin.  Koji je pobedio u borbi pročitajte OVDE

Još jedno zanimljivo poređenje ali među CC kremama usledilo je takođe u novembru pa ako vas zanima kliknite OVDE. Lak koji je naša mesto na blogu ovog meseca bio je Essie- Rock at the Top.


Decembar // je mesec koji je obeležila preslatka Sephora paletica senki Color Wishes. Osim što izgleda i više nego simpatično, u sebi krije senke dobrog kvaliteta koje svakodnevno koristim sa zadovoljstvom.

Jedan sjajan proizvod za kosu je definitivno obeležio ovu godinu iako je otkriven tek krajem godine a to je Phyto ulje za kosu o kome sam nedavno pisala.

I, to bi bilo to što se tiče prošle godine. Radujem se novoj godini koja je pred nama i koja će nam doneti nadam se neke nove proizvode vredne pažnje a samim tim i recenzije.


No comments