AVON Planet Spa Body Butter


Ovaj post počeću činjenicom da ne volim katalošku prodaju i da svaki put kad poručim nešto kažem sebi nećeš više nikad. Izgleda da to nikada neću naučiti. Ovaj body butter dobila sam na poklon jer sam želela neku mazalicu za telo, a svi su hvalili Planet Spa liniju i mirise.

Ovako, reč je BLISSFULLY NOURISHING BODY BUTTER-u sa afričkim ši buterom. Svako ko je probao bilo kakvu kremu sa ši buterom zna koliko on  lepo miriše, pa sam je jako radovala ovom proizvodu. 
Krenuću redom. Pakovanje, odnodno teglica u kojoj dolazi buter je plastična sa hermetičkim zatvaranjm, koja je jako praktična i definitivno sam planirala da je kasnije koristim za nešto. Teglica je providna, tako da u svakom trenutku možete da vidite koliko vam je ostalo kreme. 


Sama tekstura butera je veoma čudna- očekivali biste gustu, masnu kremu koja se teško razmazuje, ali dobili ste nešto što više liči na mousse, veoma lagano i jako se lepo razmazuje. Ono o čemu ne mogu da vam pričam je nega, a razlog tome je nepodnošljivi miris na zagoreli šećer, ne karamelizovan već baš zagoreli. Što Ana2Cats kaže, miriše na paljevinu. Ona je uspela da potroši do kraja, ali sam je ja odustala posle prvog mazanja. Sve ovo šo vidite da je potrošeno, to je potrošeno od starne drugih ljudi koji su testirali. Nikako mi se miris nije svideo. Nisam baš sigurna da im je namera bila da proizvedu ovaj miris, pre bih rekla da je neka greška u seriji koja mi je zapala. 

Kratko uputstvo za upotrebu. :)

Sastav nisam uspela da pronađem, ali sudeći po strukturi i prisustvu samog ši butera, verujem da lepo neguje i suvu kožu. 

Meni se miris nikako nije svideo, pa tako ni buter. Volela bih da neko ko ga je probao i koristio napiše svoje iskustvo i utiske. 

Za kraj vas podsećam da je još uvek u toku Eucerin giveaway pa ako niste možete se prijaviti za učešće OVDE!!!
 photo PicsArt_1406911753720_zps1a6f3e71.jpg

No comments