Essie: Romper Room + NOTD


Znate onaj osećaj kada dugo, dugo tražite savršenu nijansu pastelno roze laka i konačno je nađete?
    Ljubav u bočici :D 
Dugo nisam nosila ovakve nijanse na noktima ali sada sam poželela i smatram da svaka devojka treba da ima ovakav lakić u svojoj kolekciji. Zašto? Zato što je idealan za svakodnevni manikir, možete ga nositi baš u svakoj prilici, a uz to deluje otmeno i elegantno. Sasvim dovoljno razloga. Predstavljam vam Essie Romper Room, deo prošlogodišnje prolećne kolekcije.


Kao što verovatno već znate, ovaj kao i svi Essie lakovi dolazi u bočici od 13,5 ml. i ima široku četkicu, recimo kao GR Color Expert. Vrlo se lako i precizno radi sa njom a eventualne probleme će imati osobe koje imaju malu nokatnu ploču, iz logičnih razloga.

Formula ovog laka je taman kako treba, ni previše gusta ni retka. Meni su potrebna tri tanka sloja za potpunu pokrivenost a s obzirom da se lak brzo suši to i nije veliki problem. Dva sloja laka mi nikako nisu dovoljna jer postoji šansa da lak tj. čestkica ostavi za sobom "ćelava" mesta. Ja još manikir dodatno osiguram SV nadlakom.

Trajnost mu je idealna, meni kojoj su ruke često u vodi traje 5-7 dana (sa pomenutim nadlakom).
Sada vas ostavljam da uživate u manikiru :)


Essie lakove možete kupiti u Dm i Lilly drogerijama ili naručiti preko Beauty shop sajta gde su često sniženi.

Dopada li vam se ova nijansa? Koji vam je omiljeni lak iz Essie kolekcije?













No comments