Farba za kosu: FarmaColor


Primetila sam da volite da čitate o farbama za kosu pa vam danas pišem o jednoj, poslednjih meseci omiljenoj. Kada sam se zasitila farbanjem kose farbama bez amonijaka, krenula sam u potragu za nekom novom. Mnoge farbe za kućnu upotrebu drogerijskog ranga koje sam probala, nisu ispunile moje ne previše velike zahteve. Mnoge su mi isušivale kosu, štetile joj, o pokrivanju sedih vlasi i da ne govorim. Rešenje se spontano nametnulo u vidu italijanske farbe FarmaColor.



Evo šta kaže proizvođač:

- Intenzivna obnova i maksimalna zaštita koja omogućava bolje prodiranje boje kroz kosu,
 - Dubinsko i dugotrajno hidriranje kose,
- Uravnotežena formula: dugotrajna postojanost boje i 100% prekrivanje sede kose.

Duboko prodiranje molekula kroz kutikulu u srž dlake zajedno sa njihovom velikom sposobnošću da vežu vodu, osigurava dugotrajnu i dubinsku hidrataciju. One omogućavaju održavanje optimalnog balansa vode, sa vidljivim estetskim učinkom kod oblikovanja. Rezultat je jaka i sjajna kosa, lagana za rasčešljavanje.

 Uzajamno delovanje hidrirajućih oligopeptida i izuzetno kvalitetni pigmenti, daju briljantno blistavu i bogatu boju, sa optimalnim stepenom prekrivenosti (100% prekriva sedu kosu). Precizna ravnoteža formule osigurava dugotrajan sjaj, sprečava ispiranje i garantuje stabilnost boje. Baza je obogaćena revolucionarnim sastojcima koji apsorbuju i eliminišu miris amonijaka.

Moram priznati da mi se koncept onoga što prizvođač obećava svideo i rešila sam da pružim šansu ovoj farbi.


FarmaColor farbe dolaze u klasičnim tubama od 60 ml. Uz njih postoji mogućnost kupovine hidrogena od istog proizvođača, takođe od 60  ml. i mešaju se u razmeri 1:1. Iz mog dosadašnjeg iskustva, farba se pokazala kao vrlo izdašna jer ovu količinu farbe mogu da koristim dva puta ukoliko farbam samo izrastak. U principu, samo kada menjam boju onda farbam celu kosu dok svaki sledeći put farbam samo izrastak. Farba ima svoj karakterističan oštar miris (amonijaka) koji se ne zadržava preterano dugo i nije jako neprijatan kao što to zna da bude slučaj.

Za sebe sam izabrala nijansu 9.02, to je bež plava hladna nijansa i jako mi se sviđa efekat koji dobijem sa njom. Imala sam ideju da malo potamnim kosu jesenas ali da ne izađem iz svoje zone plave kose pa sam rešenje našla u ovoj nijansi dok sam ujedno dobila i blagi, jedva vidljiv ombre. Ja koristim 9 %-ni hidrogen. Uvek imajte na umu da će vam boja koju želite da dobijete zavisiti od razmere farbe koju mešate, koliko dugo je držite na glavi, na kraju i od vaše podloge ili boje kose koju imate. Zato ja uvek biram bež ili pepeljaste nijanse kako bih bar malo ublažila crveni pigmet koji imam.

Moj utisak i iskustvo:  
Već pretpostavljate da sam ovom farbom zadovoljna, veoma te vam je preporučujem. Farba je nežna i blaga za osetljivo teme glave pa nisam imala nikakvih iritacija ili neželjenih reakcija. Kosa je nakon farbanja meka i glatka, lako se rasćešljava, ni malo nije oštećena zahvaljujući bogatim uljima koji je ujedno neguju. Naravno da je oštećenja nemoguće izbeći, ali ovde su stvarno minimala ukoliko ih ima. Još jedna prednost ove farbe za kosu je da se minimalno ispira. Zaista imam jako dobro iskustvo od 6+ meseci i sa uživanjem nastavljam da je koristim.
Ono što moram da spomenem kao manu je da u mom slučaju farba ne prekriva sede vlasi. Napominjem da je ovo u mom slučaju, jer moja mama koja koristi smeđu nijansu ove farbe nema problem koji imam ja. Pretpostavljam da je ovo u slučaju plavih nijansi jer ja još uvek nisam našla farbu koja ih 100 % prekriva. Sede jesu zamaskirane prvih nekoliko pranja ali kako vreme prolazi tako one postaju vidljivije.

*Napomena: Farbanje kod kuće nije preterano bezbedno i morate voditi računa i držati se uputstva za upotrebu. Obavezno pre nanošenja farbe pročitajte uputstvo, uradite probu na ruci (da biste izbegle eventualne alergijske reakcije), koristite obavezno zaštitne rukavice, i vodite računa da vam farba ne dođe u kontakt sa očima.

Evo i jedne fotke gde najbolje možete videti taj moj "homemade ombre momenat" mada su sve fotke na blogu nastale u poslednjih 6 meseci začinjene ovom farbom :)


Farbu sam kupila u Zemunu (ulica Prilaz), u prodavnici opreme za kozmetičke i frizerske salone i ličnu upotrebu  KIKI STYLE.
Cena farbe: 207 dinara ; cena hidrogena:nešto manje od 100 dinara.

Da li ste probale ovu farbu? Ili imate želju? Koja farba za kosu vam se pokazala kao idealna?

No comments