Low budget proizvodi vredni vaše pažnje #2

Obećano još u junu, ispunjeno tek danas...znam, stidim se! :)

U junu ste mogli da čitate o proizvodima koje možete kupiti za male parice a tiču se preparative, dok ćete danas čitati o komadima dekorativne kozmetike . I ovaj put sam gledala da se ograničim na što manju svotu novca jer, lako je kupiti kada imaš pare u džepu. Provereno znam da svi volimo da ulovimo neki vredni komad a da ne oštetimo naše novčanike puno. U obzir sam uzela ono što i sama koristim tako da možete shvatiti kao neku vrstu preporuke a ovaj put sam se ograničila na budžet od 300 dinara (nešto manje od 3 eura). Prelazimo odmah a vas molim da učestvujete i slobodno dodate nešto što sam eventualno propustila da napišem a znam da jesam jer je nemoguće obuhvatiti toliko proizvoda odjednom.


1. Ono što mi se odmah mota po glavi su GOLDEN ROSE RUŽEVI. Pisala sam o njima detaljniju recenziju (klik OVDE) i već znate koliko sam ih zavolela u poslednje vreme. Odličan odnos cene i kvaliteta. Pigmentacija i trajnost su na nivou, ugodni na usnama, ne isušuju, jedino im ambalaža nije jača strana. Ovde moram da spomenem i GR olovke za usne (oko 150 dinara) koje su takođe povoljne.

Cena: 150-300 dinara (zavisno od vrste ruža i mesta kupovine)


2. ESSENCE EYELINER
Znam da već znate koliko je ovaj eyeliner dobar ali moram da spomenem. Ukoliko ste u potrazi za klasičnim eyelinerom, obratite pažnju kada se sledeći put budete našli u Dm-u ili Liliju. Ima odličnu četkicu kojom se lako izvlači precizna linija, osim toga je crn, odlične pigmentacije i trajnosti na kapcima. 
Kada već pričamo o linerima, ne mogu da ne spomenem Aura novi, klasični eyeliner koji ja nisam probala pa ne mogu da tvrdim ali sam čula i čitala sve pohvale za njega pa eto da imate u vidu.

Cena: 
Essence eyeliner-ja sam ga uvek plaćala 129 dinara na siženju koje je vrlo često, mislim da je puna cena 229 što je takođe povoljno,
Aura eyeliner-oko 300 din.


3. GOLDEN ROSE i FLORMAR LAKOVI
Već su svima dobro poznati i na daleko hvaljeni. Za GR već znate da su standardno dobri. Meni su se posebno svideli oni iz Color Expert liije jer se izdvajaju od drugih trajnošću na noktima. A pravo otkriće za mene su bili Flormar lakovi koji su me iznanadili trajnošću u tom momentu. Znam da su neke devojke imale primedbe na tanku četkicu koja je za razliku od GR lakova baš tanka ali meni ne smeta, navikla sam. U oba slučaja, nanosim lakove u 2 tanja sloja što je sasvim dovoljno da boja dobije svoj pun intezitet iako moram priznati da je sama formula GR lakova mnogo bolja i kremastija od Flormar lakova. 

Cena: oko 100 dinara (zavisno od prodajnog mesta)
*Samo neki od lakova


4. U ovu grupu sam ubrojala sve dobre a jeftine korektore za podočnjake i prikrivanje nepravilnosti na licu. Tu su: ESSENCE, AURA i GOLDEN ROSE. Probala sam ih sve i sva 3 su u stik pakovanju ne naročito kvalitetnom ali smatram da je bitniji sadržaj od ambalaže. Od svih, GR ima najmekšu i najkremastiju formulu, dok su što se tiče prekrivanja, zadovoljavajući. 

Cene:
GR-oko 200 dinara (zavisno od prodajnog mesta)
Essence, Aura-od 200-300 dinara
*Aura zaboravljen pri fotkanju

5. NYX PIGMENTI ili senke u prahu
su pravo malo otkriće. Nalaze se u malim bočicama i potrebna je mala količina za super efekat na očima. Preporuka je da se nanose vlažnom četkicom/aplikatorom mada nije pravilo. Postoje u čak 30 nijansi pa se teško donosi odluka koji izabrati. Uglavnom, ima za svačiji ukus.

Cena: 320 dinara je nova cena mada sam ih ja kupovala po 270 dinara ali uklapa se u budžet u svakom slučaju.


6. AVON OLOVKE ZA OČI
Već dugo ih koristim i prezadovoljna sam. Omiljene su mi ove šljokičave i čim vidim da mi ponestaje odmah poručujem novu. Dugotrajne su na očima, ne razmazuju se i nisu na zarezivanje što je super. Moja preporuka ako niste probale. Takođe i Essence krejoni su u ovoj grupi, koji u mi isto super ali su mi Avon ipak za nijansu draži.

Cena:
Avon u poslednjem važećem katalogu 250 dinara po komadu,
Essence mislim da su do 200 dinara.



7. Sledeća na redu su RUMENILA, DON JUAN i ESSENCE
Trenutno nemam Essence rumenilo kod sebe ali kupim po koje sa vremena na vreme. Nisu previše pigmentovana što mi se sviđa jer znam da ne mogu da preteram. Nijanse su takve da licu pruže diskretnu boju i osveže ten u jednoj prirodnoj meri. Don Juan rumenilo sam skoro dobila od drage Tijane i to je ujedno moje prvo i jedino rumenilo ovog domaćeg brenda. Verovatno ga nikada ne bih kupila sama zahvaljujući ambalaži ali ono što se nalazi unutra je sasvim druga priča. Moram da spomenem i DJ sjaj za usne koji je fantastičan.

Cene:
Essence-oko 300 dinara
Don Juan-stvarno ne znam cenu ali pretpostavljam da je pristupačna (ispravite me ako grešim).


8. Za sam kraj ne mogu a da ne spomenem omiljenu BIOTEN CC kremu, koju sam u više navrata hvalila. Cenom izlazi iz ovog okvira ali je jako dobra i jako povoljna za ovakav tip proizvoda. Kremasta i lako razmaziva, brzo se upija u kožu i stapa sa tenom prekrivajući sitne nedostatke na licu. Za svaku preporuku!

Cena: nešto više od 400 dinara, vrlo povoljno.


Kako vam se sviđa moj izbor jeftine dekorative? Dodajte nešto na moj spisak!


No comments