Gelaze gel lak

Danas vam pišem post o nečemu što nećete koristiti kod kuće već u salonu, sem ukoliko niste zaluđenik kao ja.  Ali moja muka je velika pa sam morala da vam se požalim.
Reč je o gel trajnim lakovima koji se suše u UV/LED lampi i traju dosta dugo. Ja sam moje imala dve nedelje na noktima, nisu se pomerili sem što mi je prirodan nokat porastao. Pa da krenem redom.


  1. GELAZE gel-n-base in one je kako mu ime i kaže baza i lak u jednom. Ovo je prvi veliki plus ovih lakova, jer nije potrebno kupovati bazu posebno. Moj lak je u nijansi Rose among thorns, divna crvena boja idealna za leto, ali i za sva ostala godišnja doba. Mali nedostatak je taj što mu pigmentacija nije jaka, pa sam ja morala da stavljam tri tanka sloja, kako mi se ne bi provideo onaj izrasli deo nokta. 


  2. GELAZE gel top coat je providan top coat koji se nanosi na kraju i lepo štiti manikir dajući mu visok sjaj. Dodatno učvrsti nokat pa ne morate da brinete da će vam dugački nokti pući.






Oba gela se nanose u tankom sloju i kad završite ceo manikir, nokti vam neće biti debeli kao da imate loše urađen gel, biće debljine kao da ste naneli lak i malo debljem sloju. 
Kratko uputstvo za upotrebu: nokat matirate četvrtastom turpijom, nanesete dehidrator, kako biste definitivno odmastile nokatnu ploču i nanosite lak u tankim slojevima. Svaki sam sušila po 2 minuta i na kraju sam nanela top-coat, osušila i višak skinula sa malo alkohola.

Slika nije planirana za blog, pa nije baš najbolja, ali cela moja ideja da vam slikam korak po korak otpada, a u nastavku teksta videćete zašto.

Ono gde nastaje problem i što je mene jako razočaralo je jako teško skidanje ovog gel-laka. Dva puta sam ga skidala i svaki put sam završila sa blažim nervnim slomom i sa oštećenim noktima. Hiljadu puta sam skidala pravi gel, i kako je on providan, mogla sam da ostavim tanak sloj na noktu i čekam da sam izraste. Kod ovih lakova to baš i nije moguće, naročito kada je lak crven. 

Kako sam ga skidala: isturpijala sam prvi sloj gel-laka, tj top coat, natopila vatice sa čistim acetonom i umotala prste u foliju. Nokte sam držala i po pola sata, pa još desetak minuta tako i nisam uspela samo da povučem gel i da ga skinem. Morala sam da guram sa onim drvcetom za zanoktice i da turpijam. Bila sam jako pažljiva, ali opet sam završila sa oštećenim noktima. Na slikama ćete videti nokte kad sam imala gel lak i sada kada imam patrljke gde su mi nokti kratki, do živca. Pucaju mi svakodnevno i pod tretmanom su kako bi što pre vratili u pređašnje stanje.

Ovo je sad trenutno stanje, nakon više od mesec dana kako sam skinula gel lak. Ovo je i razlog zašto nema nail tutorijala na blogu.

Zaključak: Da li bih opet kupila ove lakove? Nažalost, moj odgovor je DA jer sam oduševljena efektom i trajnošću ovih lakova ALI SAMO AKO nađem dobro rešenje kako da ih lepo skinem i ne oštetim dodatno nokatnu ploču.

Zato molim sve koje se bave ovim i znaju neko rešenje da mi jave. Da ponovim, ja sam skidala gel lak čistim acetonom, dok je u originalnom skidaču smeša acetona i nekih masnih materija (zaboravila sam kojih) koje mogu imati samo efekat na negu kože oko nokta.

No comments