Spas u zadnji čas: Lip Balm-Martina Gebhardt


Usne su mi ove jeseni nastradale kao što skoro nisu. Kombinacija lošeg vremena i prehlade, učinila je svoje. Zapušen nos čim krene hladno vreme i disanje na usta nikada ne idu pod ruku. Svi moji napori da učinim da moje usne izgledaju zdravo i sočno, da ne pucaju i ne zatežu su ostali bez rezultata. Sve što bih stavila na usne nakon samo par minuta bi se upilo i vratilo na pređašnje stanje. A onda sam ugledala ovog lepotana na stranici bloga Budi Lepa. Predlažem da pogledate i same šta se sve lepo može naći tamo u rubrici Outlet -80%. Istina je da je to kozmetika pred istekom roka trajanja ali često same proizvode možete iskoristiti do samog isteka ili čak neko vreme posle roka i dajem vam reč da nema bojazni od upotrebe iste.


A sada da se vratimo na temu ovog posta. 
Reč je o prirodnom balzamu za usne sa medom i bademovim uljem.

REČ PROIZVOĐAČA:
"Balzam koji omekšava usne i štiti ih od pucanja, idealan za upotrebu tokom zime, štiti od zimskih vremeskih uslova – hladnoće napolju, i suvog vazduha u zatvorenom prostoru."

PAKOVANJE/AMBALAŽA: Sam balzam se nalazi u porcelanskoj teglici od 15 ml što mi se jako dopada. Poznato je da prirodni proizvodi moraju biti pakovani pod specijalnim uslovima u specijalnim ambalažama što je još jedan plus. Kada više ne bude balzama u njemu, poslužiće za nešto drugo. Ja već vidim homemade piling za usne u njemu.

MOJI UTISCI I MIŠLJENJE: Balzam je pravo malo bogatstvo u teglici. Za samo nekoliko noći (i dana) vratio mi je usne u savršeno stanje. Ovo kažem bez i malo preterivanja. Sadrži ulje slatkog badema, pčelinji vosak, ši i kakao puter, med, ružino ulje. Pa kako da ne bude savršen? Ipak, kada se teglica otvori, dominira miris ruže ali na sasvim suptilan i nežan način. Taj se miris još neko vreme zadržava i jako je prijatan. Tekstura balzama je prilično čvrsta ali se pod prstima omekšava i topi pa je u tom smislu jednostavna i laka za nanošenje. Jedina mana je što se ne može koristiti dok ste napolju iz higijenskih razloga ali ja nemam ni potrebu. Uvek imam pri ruci neki balzamčić koji nosim sa sobom, a ovaj ljubomorno čuvam pored kreveta kako bi mi uvek bio na dohvat ruke.Zaboravih još da napišem, a sada dodajem: balzam na usnama je jako ugodan, ne lepljiv i ne opterećujući, i daje usnama lep prirodan, zdrav sjaj.

PRIMENA: Može se nanositi onoliko puta koliko želite, bez ograničenja. Ja ga uveče bogato namackam na usne i do jutra imam vidljive rezultate. Preko dana i ne brojim koliko puta posegnem za njim.

SASTAV: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil°, Lanolin, Cera Flava°(Beeswax°), Butyrospermum Parkii (Shea)Butter*, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter°, Mel° (Honey°), Tocopherol, Rosa Damascena Oil*, Geraniol**, Citronellol**.
(° sastojci sa Demeter sertifikatom, * sertifikovani organski sastojci, ** sastojci iz esencijalnih ulja).

"Martina Gebhardt proizvodi su proizvedeni od 100% prirodnih sastojaka, bez sintetičkih supstanci. Više od 98% sirovina je iz sertifikovanog organskog bilja, ili biljaka sa  Demeter sertifikatom, što je korak iznad organskog."

Na sajtu  MG link OVDE sam videla da postoje čini mi se 8 linija ovih proizvoda za negu kože licaa neke od njih su: za suvu i osetljivu kožu (crvena), za zrelu kožu (žuto-narandžasta), za sve tipove kože (plava), za mladu i mešovitu kožu 20+(plavo-zelena), za zahtevnu kožu 30+(roza).Osim toga, postoji i linija za negu tela.

GDE KUPITI: U Dm-u od skoro i prodavnicama zdrave hrane;
                          Prirodna kozmetika link OVDE;
                          Maslina zdrava hrana&prirodna kozmetika link OVDE;
                          Poručiti preko bloga Budi Lepa, kao što sam to uradila i ja.

CENA: oko 1200 dinara (ja sam platila 360 zbog skorog isteka roka).


Da li sam vas zainteresovala za ovaj proizvod? Kako vam se čini? Da li ste možda koristile nešto od MG kozmetike?



No comments