Moja rođendanska wish lista #Lidija

Drage moje,
kao što naslućujete iz naslova posta bliži mi se rođendan (neću reći koji po redu :)) pa sam rešila da sebi dam malo oduška i napravim jednu listicu želja. Razgledajući po intenetu ovo su neke "sitnice" koje su mi zapale za oko.

Da me pogrešno ne shvatite, jedino što želim i sebi i drugima za rođendan je ZDRAVLJE. Smatram da je ono najbitnije i da kada imamo zdravlje možemo sve. Ja sam se malo zabavila praveći ovu listu želja, nadam se da ćete i vi čitajući je. Naravno, itekako bih volela da se nešto sa liste nađe uskoro u  mojim rukama :) Krećemo redom....

1. Za početak bih želela jednu STATEMENT ogrlicu. Ne mora to biti baš ova sa slike ali jedan krupan komad nakita bi mi baš dobrodošao za ovo leto.



2.Sledeći na redu je parfem. Za ove tople letnje dane bih volela neki ESCADA voćkast i slatkast. Taman da malo odmorim od Bvl Cristalline.



3.Već dugo sebi obećavam jedne RAY BAN-ke a sada kada su se pojavile ove preslatke u bojama moja želja za njima je postala još jača. Brat mi je obećao jedne a ja ću ih strpljivo čekati.



4. E, sad polako prelazim na kozmetiku. Ovde nemam puno nekih velikih želja. Ali... Recimo, za ovim SLEEK rumenilom (Lemonada) sam već neko vreme luda a ni meni nije jasno zašto ga do sada nisam poručila. Iako nisam imala negativnih iskustava sa kupovinom preko interneta, uvek je nekako izbegavam.


5. Ako bih morala da izaberem neku paletu to bi definitivno bila ova NYX paleta sa slike . Smatram da je idealna <3



6. Ne kupujem često ESSIE lakove jer su mi skupi, iskrena da budem ali sam se uverila u njihov kvalitet a ovo je jedna od nijansi koje me privlače ovo leto i to u nijansi mog omiljenog voća ;) Moja tiha patnja.



7. Kada je L'OCCITANE u pitanju, tu ne biram. I jedna krema za ruke bi me usrećila, taman da mogu sa olakšanjem da trošim ove koje imam. O ostalom asortimanu neću ni da razmišljam. 



8. Što se ostalog tiče, ova MICHAEL KORS torba se našla na listi istog momenta kada sam je ugledala.




9. Od obuće su mi se svidele ove ZARA zlaćane baletanke i NOVECENTO sandale sa visokom potpeticom.  Iako zmijske i ostale animal printove ne volim, u ovoj kombinaciji su mi se učinile savršene.



10. I za sam kraj, najslađe, ono što me uvek razveseli i napuni baterije je neko PUTOVANJE. Ja bih volela da to i ove godine bude Grčka. Nisam izbirljiva a spremna sam za tili čas :) U obzir dolazi još i Rim, Toskana, ma ne biram. Nadam se da će moj muž pročitati ovaj post <3



SADA, KADA SMO STIGLI DO KRAJA, KAKO VAM SE ČINI MOJA LISTA ŽELJA?
REALNA ILI NE? SKROMNA ILI NE? KOJE SU VAŠE ŽELJE?

Do narednog čitanja, stay gorgeous! Lidija

No comments