Lip fantasy by NYX

Crveni karmin mi je tiha patnja, al kad ne stoji, ne stoji. Zato se izbor sveo na nude i peach nijanse sa kojima se ne može pogrešiti. Sasvim slučaju sva tri su iz NYXa, a svaki je neplaniramo uzet, iz čiste radoznalosti.


Prva je JUMBO lip pencil br. 720 Honey nectar džambo olovka, koja me je oduševila na prvo mazanje. Pakovanje je manje više praktično a i objasniću zašto. Što se tiče nanošenja, ja sam stekla utisak da je mnogo lakše nego nanošenje klasičnog karmina, verovatno zbog manjeg prečnika i okruglog oblika proizvoda. Nepraktično je zbog toga što može biti problem zarerati ovu olovku. Za ovo vam treba dobar/oštar režač (zbog čvrste plastike), naravno onaj za deblje olovke i frižider/zamrživač koji ne možemo u svakoj prilici imati u blizini. Kao što na slikama vidite, moja je nezarezana, jer moj rezač iz nekih razloga ne može da je zareže. Ipak, bogata kremsta struktura, lako i precizno nanošenje, intezitet boje i dobra postojanost, čine da se svi nedostaci zaborave. 720 je boja mesa koja na mojim usnama vuče na roze. Nikako napadna i vrišteća, već svedena i elegantna.



Drugi je Butter lip gloss br. 05 Creme brulee nudić u klasičnom pakovanju. Aprikator omogućava precizno nanošenje, a malo pakovanje omogućava nesmetano nošenje po malim damskim tašnicama. Puna boja je nežna, prljavo peachy-rose, međutim kada nanesem jedan sloj, apsolutno je neprimetna na mojim usnama. Sjaj ima blagi, puderast miris, koji obožavam. Što se postojanosti tiče, nemam zamerke, jedina zamerka je ta što je sjaj lepljiv (mada većina i jeste), pa ako napolju duva vetar, velika je verovatnoća da će vam kosa zavriti na usnama.


Treći je na redu soft matte lip cream br. 02 Stockhlom. Kremasti mat karmin koji dolazi u pakovanju istom kao i sjaj.  Kod ovog karmina mi se sve sviđa: tekstura (više kao pena nego krema), punoća boje (u jednom potezu postižete punu boju), mat finiš koji ostavlja na usnama, sve. :) Budući da je mat, može malo da isuši usne, pa zbog toga pre njega stavim neki hranljiviji balzam i problem je rešen. Trebalo bi između balzama i nanošenja ovog karmina da prođe par minuta, inače neće imati efekta. Što se boje tiče, ona je malo tamnija i vuče na narandžasto, pa kada sam baš svetla/bleda (čitajte, zimi) potrebna mi je malo jača šminka da on dođe do izražaja. Na preplanulom tenu, već je druga priča. Takođe je blago parfemisan, ovaj put neka slatkasta nota, koja mi je opet izuzetno prijatna.




Poslednja, za kraj, iako ne pripada kategoriji karmina i sjajeva, je olovka za usne koja se meni pokazala kao univerzalna i koristim je uz sva tri prethodno navedena proizvoda. :)

Lip liner br. 858 Nude pink je klasična olovka za usne, međutim veoma mekana, svilenkasta i laka za nanošenje. Zbog toga je moj apsolutni favorit. Lako se reže, umereno brzo troši (baš zbog te mekoće) i ide mi uz baš sve, iako po boji najbolje odgovara butter glossu.



I za kraj, kako to izgleda uživo:


Nadam se da vam se sviđa moj izbor, ja sam jako zadovoljna, urkos onim sitnicama koje deluju kao nedostaci.


Kako se vama čini? Koji su vaši favoriti kad su lip stvarčice u pitanju? Podelite sa mnom, jako bih volela da čujem. :)


No comments