Omiljeno od Eucerina / Eucerin favorites

U prethodnom periodu sam više nego ikada koristila Eucerin proizvode. Za one koji možda ne znaju, Eucerin je nemački brend. U pitanju je medicinska kozmetika, što znači da su efikasnost i podnošljivost testirani i dokazani. Za razliku od fransuckih brendova, Eucerinova filozovija je veoma jednostavna i praktična- vratimo koži ono što joj nedostaje, što je zapravo ključ uspeha ove kompanije.
U Eucerin-ovom asortimanu pronaći ćete sigurno nešto za sebe bilo da imate suvu ili osetljivu kožu tela, mladu ili zrelu kožu lica, atopijski dermatitis, želite običnu ili uljanu kupku, klasično ili In-shower mleko za telo, micelarnu vodu i još mnogo toga. A koji su to moji lični favoriti, čitaćete u nastavku.



1. Eucerin uljana kupka, na prvom mestu, melem za našu (suvu) kožu. Ova kupka je doživela potpunu reinkarnaciju zahvaljujući našoj Šmizli koja je bar polovinu blogosfere opskrbila istom. Ali da je odlična, jeste i potpuno opravdava cenu od oko 700 dinara mada se često može naći na akcijama u apotekama. Idealna je kako u zimskim mesecima kada mi koža vapi za raznim mazalicama za telo jer je jako lepo nahrani a tako i u letnjim kada nam je koža isušena od sunca i mrzi nas da se mackamo. Prijatnog i blagog mirisa, ne stvara veliku penu ali kožu oblaže laganim lipidnim omotačem i tako je štiti od isušivanja. Probajte ako već niste, sjajna je.

2. Eucerin intimo gel sam takođe probala pod uticajem drugarica blogerki. I zaista je odličan, ponovila sam kupovinu. Miris mu je jako prijatan i nežan, meni jako prija, blag je i nikada mi nije izazvao nikakve iritacije. Međutim, postoje devojke koje ne bi smele da koriste ovakve gelove ni druge peneće stvari pa ipak vodite računa šta koristite. Za ovaj Eucerin intimo gel imate moje iskrene preporuke.

3. Eucerin dezodorans 24 h zaštita za osetljivu kožu je jedina stvar na spisku sa kojom sam imala love-hate odnos. Dok nisu krenule velike vrućine bio mi je odličan međutim test na velikim vrućinama nije položio. Sada ga opet koristim i odličan mi je pa sam iz tog razloga rešila da vam ga preporučim. Ako se ne znojite puno, lepo će vam služiti dok postoji i jača verzija za osobe koje se više znoje (48 h zaštita). Takođe se često mogu naći na akciji da kupite dva po ceni jednog.

4. Eucerin Aquaporin active krema za predeo oko očiju je nešto što sam obožavala u proteklom periodu. Koristila sam je uz Aquaporin activ kremu za lice i moram priznati da je jači utisak na mene ostavila ova malena kremica za oko očiju. Staru verziju Aquaporin kreme sam obožavala pa sam pretpostavila da ću i novu. Ambalaža ove kreme bi mogla da bude bolja a osim toga ova krema sadrži SPF25+UVA zaštitu, namenjena je svim tipovima osetljive kože i pruža dugotrajnu hidrataciju. Slažem se sa ovim, međutim ima jedna stvar koja mi se nije dopala kod ove kreme a to je lepljiv osećaj na licu nakon mazanja. Uglavnom, krema mi se svidela osim te jedne stvari koja nije dok sam okoloočnom bila oduševljena. Ona na vrhu ima metalni aplikator koji hladi i time umanjuje nadutost oko očiju i podočnjake a kremica unutra sasvim lepo hidrira to područje. Kremica je kao i većina Eucerin proizvoda bez mirisa.

5. Eucerin Sun spray UVA 30 je jedini proizvod koji sam ovog leta koristila kao zaštitu od Sunca a tiče se tela. Iako se ove godine nisam preterano sunčala i leto sam provela aktivno, u gradu, izuzetno sam zadovoljna ovim sprejom. Transparentan je, ne ostavlja masan film na koži, odmah se upija a na koži ostaje suptilan sjaj kože. Uz to, lepog i prijatnog je mirisa. Ovo su osobine koje cenim kod proizvoda "za sunčanje" mada moram priznati da sam se prvi put susrela sa ovakvim tipom proizvoda.

A sada bih volela da mi u komentarima kažete koji su to vaši Eucerin favoriti? 

No comments