My pink favourites / Breast Cancer Awareness


S obzirom da je mesec oktobar mesec borbe protiv raka dojke a pink traka je njen simbol, odlučila sam kao neki vid podrške da vam pokažem svoje pink favorite. O ovoj opakoj bolesti vam neću pisati jer me svaka priča o bolesti uznemiri i plaši a Tanja je jednom prilikom napisala nekoliko rečenica i napravila sjajan manikir na tu temu što možete videti OVDE dok sam ja napravila makeup look na istu temu OVDE . Da ne dužim više, prelazim na svoje pink favorite.



Ne znam odakle da krenem jer je favorita puno a neke sam čak na moju veliku žalost zaboravila da slikam. Jedan od njih je Aura beauty blender ali šta je tu je, ionako će dobiti zasebnu recenziju. Drugi je recimo Flormar paleta koju obožavam a spominjala sam je OVDE. Pink boja mi je među omiljenim bojama i u meni izaziva neko pozitivno raspoloženje pa su kod mene ružičaste i pink stvari u velikoj većini u odnosu na ostale boje.

Odlučila sam da ipak krenem sa lakovima za nokte jer su najbrojniji pa tu imamo: Essie Watermelon koji o-b-o-ž-a-v-a-m i o kojem sam pisala OVDE. Zatim Golden Rose Express Dry u brojevima 25 i 50 koje trenutno testiram pa ću o njima naknadno pisati i Golden Rose Wow lak u broju 27 a spominjala sam ga OVDE, zaista sjajni lakovi. Tu su još i  Aura Resistant u broju 427 Love after Love čija je recenzija skoro spremna zajedno sa ostalima iz kolekcije i biće na blogu za nekoliko dana i Max Factor 704 Disco Pink. Sve lakove koje sam spomenula krasi izuzeto lepa tekstura, lakoća nanošenja i sušenja kao i trajnost na noktima.

Zatim, tu se našla Loccitane kremica za ruke sa mirisom ruže a o ovim kremama sam pisala OVDE. Izuzetno dobre i mirisne kreme ali malo skuplje za naš džep.

O EOS balzamima za usne nemam šta puno da kažem kad ih svi obožavamo. Moj je naravno pink Strawberry Sorbet a o njima je Tanja pisala OVDE. U međuvremenu sam nabavila i ljubičasti koji je ist toliko dobar ali prva ljubav zaborava nema.

Od karmina sam izdvojila samo nekoliko....Dva Aura karmina iz Shine Excess linije 762 i 763. Obožavam ove karmine jer su hidratantni i ne isušuju usne a ove dve boje su mi među omiljenim. Recenziju za nekoliko nijansi i kako stoje na usnama možete pogledati OVDE. Tu je i Golden Rose Ultra Color Rich u broju 42. Spominjala sam ga OVDE. Nyx butter gloss Vanilla Cream Pie je mazalica za kojim često posežem a možda ga se sećate iz OVOG posta.

Balea penu za brijanje obožavam jer ne iritira kožu, olakšava uklanjanje neželjenih dlaka i prelepo miriše. Upoređivala sam je sa gelom za brijanje OVDE.

Izdvojila sam još i Flormar Duo rumenilo koje stalno koristim a pisala sam vam o njemu OVDE, zaista sjajan i povoljan proizvod, zatim Marry Lou hajlajter u koji sam zaljubljena od kada mi je stigao i Smooch duo rumenilo koje sam recenzirala OVDE.

I poslednje dve su stvari za kosu. Batiste suvi šampon je jedini koji sam probala i kako sam zadovoljna nemam želju da ga menjam. Ovaj pink je namenjen plavušava i predivan miris ima. Ne koristim ga često jer mi se kosa slabo masti ali dobro dođe u nekim situacijama.
Matrix sprej koji štiti kosu od toplote mi se sviđa ali ga još testiram tako da će biti recenzija ako se pokaže.

A, ne, nije to bio kraj. Kako sam mogla da zaboravim Essence lipliner u broju  07 Cute Pink? Najbolje i najpovoljnije olovke za usne koje sam probala. E, sada je stvarno kraj :)

To bi bili moji favoriti! Da li imamo nekog zajedničkog? Da li želite zasebnu recenziju nekog od ovih proizvoda?






No comments