Aura Resistant lakovi za nokte - 24 nijanse


Drage moje, konačno je kucnuo momenat da vam predstavim sve 24 nijanse novih Aura Resistant lakova za nokte. Možda ste već čule da će sve prethodne kolekcije Aurinih lakova biti povučene iz prodaje i nadam ste da ste se dosad obezbedile nekim vašim eventualnim miljenikom. Odmah da vam kažem da nema razloga za žaljenjem i tugovanjem za starom kolekcijom...ovi lakovi će vas jednostavno oboriti sa nogu. Uz njih su se pojavila još 4 noviteta koja će nam pomoći da naš manikir izgleda savršeno a o njima ćemo drugom prilikom. Krećemo odmah na priču o šarenim bočicama ali iako će u postu biti puno slika dužna sam da vam kažem i nekoliko rečenica o mojim zapažanjima.


Dakle, kolekcija broji 24 laka i gledajući ih ovako na gomili moram zapaziti da je ovo jedna vesela družina. Vedri, ružičasti, pink i crveni tonovi nasuprot nude, bež i braonkastim. Od neutralnih nijansi za one koje vole jednostavne, uredne manikire, preko nekoliko nijansi crvene za odvažne, poslovne žene, svečane prilike i trenutke za pamćenje do pink i ljubičastih tonova za smele devojke koje vole autentične manikire. Sigurna sam da će ova kolekcija zagrejati srca mnogih dama i da će svaka pronaći bar u jednoj nijansi. Aura tim se pobrinuo da svaki lak nosi svoje autentično ime koje mu po mojim merilima savršeno odgovara a ja sam kao i obično radi bolje preglednosti lakove podelila u nekoliko grupa kako biste ih što bolje videli. 

Pre nego što krenemo na njihovo predstavljanje, reći ću vam neke zajedničke karakteristike:
  • dolaze u staklenim bočicama lepo dizajniranim,
  • sadrže 11 ml. i u Lilly drogerijama koštaju 309 dinara,
  • poklopac je neuobičajen po dimenzijama i potrebno je jedno vreme privikavanja ali nije nešto što otežava lakiranje,
  • sve lakove u kolekciji krasi fina, puna krema i kremasti finiš,
  • izuzetna pigmentacija (ali ja ipak predlažem dva tanja sloja nego samo jedan),
  • boja na noktu je ista kao u bočici,
  • četkica je optimalna, jednostavna za rad,
  • brzo se suše,
  • trajnost na noktima je takođe odlična (na mojim noktima bez baze i nadlaka 3-4 dana),
  • imaju izuzetan sjaj što je dodatni plus. 

Prva grupa od 4 laka: 411- Story to Tell; 412- Up n' down; 413- Milk Shake; 414- Cotton Candy.
Ja sam je iz očiglednih razloga nazvala neutralna grupa a moj favorit iz ove grupe je Milk Shake(treći po redu), njega sam najčešće nosila.

411, 412, 413, 414


Drugi četverac: 416- Hello Summer; 417- Ready Steady Red!; 418- Never Been So Red ujedno i moj favorit iz ove grupe; 419- Cherry Blossom. Ovu grupu sam klasifikovala kao elegantnu jer dominiraju četiri nijanse crvene svaka specifična na svoj način. Užasno teško se slikaju i užasno mi je žao što nijanse nisu došle do izražaja onako ako bi trebalo. Primećujete da nedostaje 415- Pool Party, on je našao svoj put do nove vlasnice u toku darivanja tako da ga nema na fotografijama (osim na prvoj naslovnoj, gornji red peti lak).

416, 417, 418, 419

Treća grupa je pomalo vamp a nijanse su sledeće:  
420- Classy Red (nešto ređi od ostalih); 421- All Eyes On You; 422- Never Say Never; 423- Broken Paradise. U ovoj grupi bih izdvojila Never Say Never kao večitog favorita što možete videti na fotografijama ispod. Šmizletina i ja smo jednog divnog sunčanog dana pokušavale da uhvatimo svu njegovu lepotu i mislim da smo u tome uspele :) Kako se vama dopada?

420, 421, 422, 423


Photo by Šmizletina

Četvrta grupa mi je sva slatka i vrcava a takvi su i nazivi lakova koji ih nose: 424- Occupy My Mind; 425- All about Him; 426- Love Affair; 427- Love after All. Šta mislite ko mi je favorit u ovoj grupi? Šapućem...All about Him. :)

424, 425, 426, 427

Peta grupa mi je sve nekako nežna i romantična a to su: 428- Mystical Pink koji se posebno izdvojio; 429- Sticky & Sweet; 430- Got a Feeling; 431- Tell me a Secret. 431 je ujedno jedini u paleti koji je nekako vodnjikave formule i nije moguće postići efekat samo jednim slojem.

428, 429, 430, 431

Poslednju grupu sam nazvala jesenja a čine je: 432- Adorable Illusion; 433- Who 's that Boy?; 434- Lose Direction. Ne znam koji mi je lepši ali bih ipak izdvojila 433, predivan je.

432, 433, 434

Ovde su svi na okupu, po grupama. Namerno nisam opisivala svaku boju jer slika govori više od hiljadu reči a takođe i svako od nas doživljava neku boju na svoj način.

Takođe, primećujem da u paleti nedostaju neke nijanse ali ne sumnjam da će uskoro biti i neka dopuna lakova. Sve u svemu, ja sam lakovima i više nego zadovoljna, naročito odnosom cene i kvaliteta. Mogu da pariraju i mnogo skupljim brendovima. Bravo Aura!

Ah, da, još jedna informacija. Ukoliko imate Instagram možete me pratiti pod nadimkom @mjumini sam, tamo objavljujem češće i više slika nego na stranici bloga.
Kako vam se čine? Da li već imate svoj primerak i koji je to? Koji su vaši favoriti?


No comments