Flormar Bohemian Dream kolekcija


Ovako je izgledala najava Bohemian Dream kolekcije koja se najpre pojavila u Turskoj (logično) pa potom i kod nas za par meseci, međutim sve mi se čini da ova sjajna kolekcija nije lepo najavljena i predstavljena na našim prostorima. U nastavku ćete saznati zašto sam rekla sjajna kolekcija jer ću vam predstaviti nekoliko proizvoda koje smo Tanja i ja zajedničkim snagama izabrale na pragu jeseni i vodeći se time mislim da su ovi komadi itekako iskoristivi za kreiranje raznih jesenjih makeup look-ova.




Kao što možda već znate veliki sam ljubitelj Flormar rumenila a i rumenila uopšte pa mi nije teško da napravim razliku između dobrog i lošeg. A za ova mogu da kažem da su i više nego dobra. Iz mog dosadašnjeg iskustva mogu da potvrdim da su Flormar rumenila visokog kvaliteta, meka i puterasta na dodir, vrlo pigmentovana, lako se blendaju i stoje na licu dok ne odlučite da ih skinete. Kao i prethodno koje imam i ova trošim sa velikim guštom. Sadrže čitavih 12 grama za koje ćete morati da izdvojite 600 dinara što smatram da je super ponuda. Obe nijanse koje imamo su idealne za jesen.

Nijansa 01 Free-Spirited Tan je lepa braon nijansa rumenila kakvo dugo nisam imala jer od kada su se pojavili bronzeri smatrala sam da je kupovina braon rumenila potpuno suluda ali sam jako pogrešila. Ovo je topla braon nijansa koja po malo vuče na narandžasto i potpuno je mat ali je satenskog finiša.

Nijansa 04 Boho-Chic je takođe nešto što sam dugo izbegavala na svojim obrazima dajući prednost uvek ružičastim i kajsijastim nijansama ali od kako ga imam često posežem baš za njim. Zagasito crvenkasta nijansa koja vuče na boju cigle je pravi izbor za mene ove jeseni. Takođe je mat bez ikakvih reflektujućih čestica i daje koži lep satenski izgled.

Za obe nijanse je karakteristično da se minimalno truse jer im je tekstura kao što rekoh puterasta i kremasta. Divna su, zaista su divna.


Sledeći na redu su eyelineri. Iako kolekcija sadrži lajnere u predivnim zelenim i plavim bojama koja izgledaju veoma interesantno ali...Tanja i ja smo se odlučile za ova braonkasto-zlaćana. Na blogu Dressing Case možete pogledati kako izgleda zeleni lajner na delu. Za oba koja imamo važi isto, jako su kvalitetni, dugotrajni, brzo se osuše po apliciranju a traju dok ne odlučite da ih skinete. Imaju izuzetno tanku ali preciznu četkicu koja će vam skoro sama naneti eyeliner. Ne krune se i ne razmazuju pogotovo sada kada su vremenski uslovi grozni a 3,2 ml. će vas koštati takođe 600 dinara.

01 nijansa - V for Victory je ujedno i lajner koji ne skidam sa očiju. Čokoladno braon nijansa ali sa sedefastom završnicom. Idealno za plavuše ili za dane kada ne želite da preterano naglašavate oči.

06 nijansa -Pass the Peace! je prelepa zlatkasta nijansa takođe sedefasta i umerenija od prethodne. Meni se sviđa kada ga stavim iznad crnog lajnera da unesem dašak glamura u celu priču.


Sećate se da sam početkom juna pisala o Flormar laku za usne? Danas ću vam pokazati još dve prelepe nijase iz Bohemian kolekcije koje su zapravo dopuna već postojećim nijansama. Sve što sam rekla tada važi i sada. Guste je, blogo lepljive teksture a prekriva usne kao tečni karmin. Trajnost na usnama zavisi od nijanse, tamnije nijanse su izdržljivije. Međutim, nema trika da prežive na usnama hranu i piće.

Nijansa 03 -No Boundaries! je puderasto roze nijansa koju imam od ranije, klik OVDE.

Nijansa 06 - Party Pink, ime je sve reklo, upečatljiva pink nijansa sa kojom ćete ostati primećeni.

Nijansa 09 - 1960! nijansa trule višnje koja kada se stavi na usne direktno aplikatorom izgleda zastrašujuće :) Šalu na stranu, izgleda jako, jako tamno međutim može da se nanosi četkicom kako ja to obično radim ili blago utapkavajući prstima na usne mada tako izgubi na sjaju. Inače je predivna nijansa za jesen kakve su bile popularne 60-ih godina i sa kojom zubi izgledaju belji.


Za kraj su nam ostale senke za oči u dve prelepe nijanse. Senke takođe dolaze u količini od 12 gr. (?!?) i sigurna sam da vam ova senka može potrajati doživotno. Mislim, super je što je velika količina i što ne košta puno (600 dinara) ali sa druge strane ne vidim potrebu za tim. Slične su teksture kao i rumenila, znači mekane i puteraste, lako se nanose i blendaju kako četkicom tako i prstima međutim trajnost im nije jača strana. Naime, bez baze za senku će lagano početi da blede već nakon 3-4 h ali srećom, dobra baza može rešiti i taj problem i produžiti trajnost bar još koji sat.

04 nijansa- Bohemian Style je sedefasta burgundi boja. Nema u sebi nikakvih šljokica samo ima taj metalik odsjaj što mi se jako sviđa.

Za razliku od senke 04, senka 05- Live by the Sun je ipak imala jako sitno mlevene šljokice po površini i bila je malo grublja na dodir. Ova boja starog zlata takođe ima metalik odsjaj i predivno izgleda kada se nanese.


Dođosmo konačno do kraja! Sve u svemu, ja sam kolekcijom zadovoljna, bar ovim komadima koje imam. Smatram da je odličan odnos cene i kvaliteta pa ako život i makeup u boji onda obarite pažnju na kolekciju. Pozivam vas da svratite na Flormar prodajna mesta i uverite se i same.

Kako vam se sviđa kolekcija? Da li već imate neki komad i šta vam se čini najinteresantnije?




No comments