Aura Prime ME! baza za senku


Aura baza za senke Prime ME! je stigla sa ostalim novitetima za ovu jesen a ja malo kasnim sa recenzijom jer sam prošla kroz malo turbulentniji period koji podrazumeva selidbu, pakovanje i raspakivanje, čekanje na internet i niz drugih problema kojima neću da vas opterećujem. Međutim, svo to čekanje se isplatilo jer sam imala zaista i više nego dovoljno vremena da se poigram sa bazom a i sa useljenjem u novi stan se vratila inspiracija i pojavila neka nova energija tako da obećavam puno zabavnih postova. Da se vratimo na temu...Ako ste mislile da vam baza za senke možda ne treba i da je to još jedan proizvod koji će vam isterati pare iz novčanika, moj današnji zadatak je da vas ubedim u važnost jednog ovakvog proizvoda. Da, treba vam :)

Baza za senku inače služi da senku drži na mestu do njenog skidanja, spreči nakupljanje senke u pregibu, olakša blendanje odnosno međusobno stapanje senki i u najboljem slučaju da pojača intezitet senke na kapku. Ja nemam masne kapke ali imam spuštene pa senka zna često da se nakupi u pregibu kapka.

Aura baza za senku je izuzetno lagane i svilenkaste teksture i obećava tri od četiri osobine koje sam prethodno navela. Dakle, drži senku na mestu koliko god vremena da prođe od nanošenja senke pa do njenog skidanja. Znate da senke često imaju tendenciju da blede tokom dana, pogotovo ako su više sati na očima?! E, pa sa Aura bazom vam se to neće desiti već će senka ostati na mestu dok je ne skinete. Takođe, neće vam se nakupljati u pregibu oka. Baza je dobro rešenje za nas sa spuštenim kapcima kao što rekoh jer vam se sigurno neće nakupljati a zbog svoje svilenkaste teksture ćete lako blendati senke. Znači, ne morate biti ekspert u šminkanju da biste sa lakoćom stapali senke, one će jednostavno kliziti po kapku.


Ja je nanosim u tankom sloju preko celog kapka kako bih ga lepo pripremila za dalje nanošenje šminke i onda sačekam da se dobro upije u kožu. Samo tako će dati najbolje rezultate. Dok čekam da se baza osuši nanosim podlogu na lice i tek onda nastavljam sa šminkanjem. Baza je osim lagane teksture, u boji kože, međutim kada se razmaže postaje potpuno providna. Po otvaranju je potrebno potrošiti u narednih 6 meseci što mislim da je moguće ako se često, da ne kažem svakodnevno, koristi ali ako je koristite sa vremena na vreme mislim da nećete moći da je potrošite jer je potrebno zaista malo proizvoda.


Za 7 gr. proizvoda je potrebno da izdvojite samo 399 rsd. Kažem samo jer je ovo zaista još jedan sjajan proizvod u nizu Aurinih zvezdica i da vredi svakog izdvojenog dinara.

Da li ste probale Aura bazu za senke, utisci?! Ili koja vam je omiljena baza uopšte?
















No comments