Honeycomb - prirodni morski sunđeri


Ovo je nešto najmekše i najnežnije što sam probala za kupanje. Međutim, prvi utisak nije bio takav. Naime, kada sam sunđere raspakovala učinili su mi se jako grubi. U ruci sam držala nešto poput izgužvanog kartona. Ipak, jedan mlaz tople vode bio je dovoljan da sada u ruci držim nešto najpufnastije i najmekše. I zaista je pravo zadovoljstvo kupati se ovakvim jednim sunđerom. Ali, da se vratimo na početak.....



Proizvođač kaže da su ovo meki i lakoapsorbujući sunđeri za negu i čišćenje svih tipova kože, kako dece tako i odraslih ali i onih sa osetljivom kožom. Čak su pogodni i za bebe.

"Prirodan 100% i biorazgradiv u potpunosti štiti principe zaštite prirode i čovekove okoline."

Proizvođač kaže da su dugotrajniji od sintetičkih što ja sada ne mogu da potvrdim, ostaje samo vreme da pokaže. Ovi sunđeri zapravo imaju enzime koji inhibiraju rast plesni, bakterija i buđi a kroz svoj, zamršeni sistem kanala aktiviraju proces samočišćenja. Nakon svake upotrebe ga je potrebno isprati običnom vodom i ostaviti da se osuši. Zanimljivo zvuči, zar ne?



Iz dosadašnjeg teksta ste verovatno već zaključili da je moje iskustvo izuzetno pozitivno. Pre nego što sam dobila ovaj sunđer za kupanje sam koristila ovu sintetičku spužvicu koja je relativno nova tako da sam mogla lepo da ih uporedim. Tačno je da ta narandžasta spužvica lepo obavlja posao i da mi nije izazvala nikakve iritacije ali...ovaj morski sunđer morate probati. Potpuno nova dimenzija kupanja je sa njim. Toliko je nežan za kožu u toku kupanja a nekon njega koža ostaje premekana. Imate sve moje preporuke.
Na fotografiji možete videti koliko je sunđer čvrst i veliki kada je u suvom stanju i koliko omekša kada se pokvasi.

Sunđere postoje u dve veličine od 10-12 cm pa od toga zavisi i cena a možete ih naći na OVOM linku. A mi se zahvaljujemo firmi NeroliBg na ukazanom poverenju.

Da li ste probale ove sunđere za kupanje i čime se najčešće tuširate?




No comments