Soraya kreme za lice iz Lidijinog i Tanjinog ugla

Pre nešto više od mesec dana bile smo kontaktirane od strane Nilari group kompanije koja je uvoznik Soraya kozmetike sa upitom da li želimo da testiramo njihove kreme za lice. Za kratko vreme smo se odlučile, dogovor je ubrzo pao i kod nas su se našle dve kreme, namenjene potrebama naše kože. Ukoliko niste znale, Soraya kozmetika je poljskog porekla i bavi se proizvodnjom kozmetike za negu lica i tela. Njihov slogan glasi: "Inovativna kozmetika sa pravom cenom" a proizvodi nisu testirani na životinjama. O Soraya proizvodima se u blogosferi malo priča i piše a mi ćemo danas pokušati da vam ovu kozmetiku bar malo približimo.


LIDIJA: Moj prvi susret sa Soraya kremama za lice bio je davno, još dok sam studirala, isprobala sam par kremica i ostavile su na mene baš dobar utisak. Sećam se da sam bila oduševljena sa kremom sa kolagenom i elastinom i potrošila sam nekoliko teglica a kako to obično biva moja nemirna blogerska narav me je odvelo na sasvim neku drugu stranu. Ovaj put sam od Nilari tima dobila Hyaluronic micro-injection 30+ dnevno-noćna krema. Ova krema je namenjena osobama starijim od 30 godina (ali postoji i u varijanti za 40+, 50+, 60+) bilo kog tipa kože dok je u osnovi preparata hijaluronska kiselina.  


Proizvođač kaže: "Hijaluronskom kiselinom napunjena linija inovativnih proizvoda nudi savršenu negu za žene koje očekuju intenzivnu hidrataciju i ispravljanje kože, primetno poboljšanje čvrstoće kože i ispravljanje manjih bora. Transdermalna hijaluronska kiselina, prodire u kožu te drastično smanjuje izgled manjih bora i popunjava iznutra. Molekuli hijaluronske kiseline akumuliraju i vezuju za sebe vodu, i upravo ta osobina daje koži jedrinu i mladost."



Moja krema se nalazi u staklenoj teglici sa srebrnim poklopcem što mi se veoma sviđa jer deluje luksuzno a sadrži 50 ml. proizvoda. Otvorenu kremu je potrebno potrošiti u roku od 6 meseci od datuma otvaranja. Počela sam da je koristim u vreme najvećih vrućina što smatram skoro pa ekstremnim uslovima kada govorimo o testiranju nekog proizvoda. Bele je boje, prijatnog mirisa i lagane, skoro pa gelaste formule. To me je na samom početku malo zbunilo jer nisam očekivala da će biti dovoljno hranljiva za moju kožu. Međutim, krema je mojoj suvoj koži veoma prijala. Lako se razmazuje i veoma brzo upija u kožu ali na koži ostavlja veoma blagi sloj kreme koja se tokom noći potpuno upije te je koža nakon nje glatka, nežna i u pravoj meri hidrirana.

Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ove kreme je što sadrži u sastavu parabene i silikone koji mogu a ne moraju da izazovu iritacije kože. Ja nisam imala problema jer mi koža nije osetljiva na sastojke pa nisam imala neželjenih reakcija ali dužnost mi je da vas obavestim. Ako izuzmem ovu činjenicu ovo je jedna sasvim dobra krema. Možete je pronaći na linku OVDE.


*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

TANJA: Za razliku od Lidije koja je već probala njihove kreme, ja sam za njih znala samo sa polica radnje.



Proizvođač kaže: "Krema za lice sa kajsijom, za mladu kožu, potpuno matiranje kože, bez masnog sjaja, idealna za masnu i mešovitu kožu. Nektar od kajsije odličan je sastojak za negu mlade kože jer osigurava dugotrajnu hidrataciju i izglađivanje i sadrži vitamine A,E i B17, esencijalne masne kiseline, te je jako i delotvorno antibakterijsko i antiseptičko sredstvo, ulje makadamije već dugo je poznato po svom regenerativnom dejstvu, a u isto vreme jača površinski sloj kože. Ulje makadamije koži osigurava važne hranjive materije. Specifično je po neuobičajeno visokim sadržajem palmitoleinske kiseline koja se nalazi u sastavu lipida mlade kože. Sigurno je za negu i najosetljivije kože, pomaže u regeneraciji kože oštećene prilikom izlaganja suncu."



Krema se nalazi u plastičnoj kutijici interesantnog oblika, nežno roze boje i sa crnim poklopcem. Kada je prvi put otvarate, postoji zaštitna folija koja čuva proizvod i takođe osigurava da niko nije umočio svoj prstić pre vas. Za veliku pohvalu je sav trud koji je uložen u ambalažu, sve je so pretty! Što se kreme tiče, prvo što možete da uočite je miris žvake. Ovaj miris bi nekima mogao da predstvalja problem, ali on sa kože relativno brzo ispari. Tekstura je malo gušća, ali se krema i dalje lepo razmazuje po licu.  
Nažalost, ovo je sve što vam ja mogu reći o kremi, jer mi nije odgovarala. Nakon drugog mazanja, meni se koža lica uplalila (verovatno je odreagovala na neki sastojak) i kremu sam prestala da koristim. Želeći ipak da dam šansu ovoj kremi, jer sam smatrala da ja i moj tip kože nismo merodavni da recenziramo ovu kreme, prosledila sam je.

Drugarica, koja inače ima kombinovani tip kože (masniju T zonu i normalan tip kože na obrazima) je koristila kremu više od mesec dana i ovo su njeni utisci:
"Krema mi se jako svidela. Miris koji podseća na žvaku i to sa ukusom breskve mi nije bio nimalo napadno. Tekstura je malo gušća i podseća me na masku, ali kada se namaže u tanjem sloju, nemam osećaj da imam masku na licu. Prilikom mazanja, može vam se učiniti malo masnijom, ali kada je lepo razmažete izgubi se taj osećaj. Što se tiče moje T- zone, ona se prosija za par sati, ali to nije nešto što mi smeta. Ono što se meni najviše sviđa je svilenkast osećaj koji ostaje nakon mazanja, koža bude mekana, nežna i lepo hidrirana. Onako na duže staze, moja koža je mekša, elastičnija i sjajnija. Koristim je več mesec i po dana, a ostalo mi je još oko pola kutijice kreme, tako da ćemo se družiti još toliko, što je još jedan veliki plus"  


Nešto više o Soraya kozmetici možete saznati OVDE na njihovom sajtu, tu je i spisak prodajnih mesta kao i proizvoda. Ukoliko živite blizu Žarkova, prošetajte do njihove prodavnice u Trgovačkoj 30b. A možete ih pratiti i putem facebook stranice OVDE.

Da li ste vi probale neku Soraya kremu? Kakvi su vaši utisci?
 

No comments