Aura tečni iluminatori - Glamglow & Sunlight


Kozmetika Aura nam je za kraj leta i početak jeseni pripremila mnoštvo noviteta. Nekako najviše pažnje su nam pored novih nijansi tečnih mat karmina privukli ovi tečni iluminatori o kojima vam danas pišem jer ste vi to tražile. Iluminatori su od prošlog petka u prodaji i koštaju 505 EDIT: 729 dinara.

Iluminatori su pravi izbor za vas ako želite svež, blistav i prozračan ten. Možete ga stavljati na određene tačke na licu kao što su vrhovi jagodica (iznad mesta gde stavljamo rumenilo), sredina nosa iznad i ispod obrva, na vrhove usana. Ipak, iluminatori mogu da istaknu i neke stvari koje zapravo želite da sakrijete kao npr. proširene pore ili nepravilan nos pa morate biti obazrive.





Na prvi pogled me je oduševila ambalaža ovog proizvoda, elegantna i staklena bočica od 10 ml. sa pumpicom na vrhu čime je olakšano doziranje proizvoda. Aura tim zna šta žene žele i neko je vredno radio i kreirao za nas dve vrste iluminatora: Glamglow, rozikasta hladna nijansa i Sunlight, zlatkasta topla nijansa. Zajedničko za oba je da daju diskretan jedva vidljiv trag koji je idealan za dnevnu varijantu kako ne biste išle okolo kao disco ball ali se isto tako mogu lepo nadograđivati. Dva ili tri sloja će dati već lep, vidljiv sjaj, zavisno od vašeg ličnog ukusa. Ovo smatram da je dragocena informacija jer se ne može desiti da preterate, što je posebno bitno za nekoga ko je početnik u šminkanju.

Ako bih se usudila da izdvojim svog ličnog favorita, a mnogo mi se sviđaju oba, onda bih za nijansu više pobedio Glamglow. Nažalost, ovog leta ne mogu da se pohvalim preplanulim tenom a inače imam neutralan tip kože pa mi u tom smislu više odgovara Glamglow, dok bi Sunlight više pristajao tamnijim i osunčanim devojkama. To je neko moje zapažanje i ne mora da znači da sam u pravu a volela bih da čujem i vaše mišljenje. Razlika među nijansama nije velika kada se nanesu i izblendaju jer se nanose u tankom sloju (swotcheve sam radila u debljem sloju kako biste što bolje videle nijanse) ali je dovoljna da se napravi razlika u izgledu.

Način nanošenja i moje iskustvo: Ja obično jednu pumpicu iskoristim za jednu stranu lica, to je obično količina kao na slici ispod, zatim prstom blago razmažem po ruci i tek onda nanosim blago tapkajući po koži, rukom ili beaty blenderom. Kada se taj prvi sloj osuši, onda dodajem još proizvoda na isto mesto dok ne dobijem intezitet koji mi odgovara. 

Tekstura oba proizvoda je ista, relativno tečna ali ne toliko da vam curi sa ruke već da se sa njom može lepo raditi i ne menja se vremenom. Ono čime sam zapravo oduševljena, pored izbora nijansi je trajnost iluminatora na licu. Ovo zna biti osetljiva tema zbog različitih tipova naše kože a na mojoj se pokazala izuzetnom. U suštini, trajaće vam na licu koliko vam traje i tečni puder ispod njega. Proizvod na mom licu ostaje na mestu dok ne odlučim da ga skinem.
U sada vam sa velikim uzbuđenjem predlažem da pogledate swatcheve.


A sada, iluminator Glamglow na delu! Zanemarite moj bad-hair-day :)

Zahvaljujem se Šmizletini što je vežbala fotkanje na meni a meni učinila veliku uslugu <3 i preljubazom kolektivu prelepe Jazz Bašte :D

P.S. Na usnama je Aura mat karmin 614 iz posta OVDE.

Kako vam se dopadaju novi Aura iluminatori? Koji vam je favorit? 

No comments