Powder & Blush Brush by BornPrettyStore


Ko o čemu, ja o četkama za šminkanje :) Ali, šta ću kada ih volim i kada su nam veoma neophodne, naravno, nama koje se svakodnevno šminkamo. Neću vas puno uvoditi u priču, odmah prelazimo na stvar. Reč je o portabl četki za puder i/ili rumenilo i moj današnji zadatak je da vas ubedim da vam je ova četka neophodna. 



Četka je izrađena vrlo kvalitetno. Predviđena je da stane u svaki ženski neseser (dužina joj je 11 mm) i iz tog razloga sam je izabrala jer su mi ostale četke prevelike za nošenje. Sama drška je kvalitetna i čvrsta tako da četka može samostalno da stoji što je uvek plus. Sama dlaka od koje je izrađena četka je gusta i mekana, usudila bih se da iskoristim eng. izraz soft & fluffy jer je zaista takva. Izrađena od veštačke dlake i u tri boje što joj daje posebnu čar. Stigla je u svojoj plastificiranoj torbici bez ikakvog mirisa i više puta je oprana bez da su joj ispadale dlake. Za nanošenje transparentnog ili kompaktnog pudera je savršena dok je za nanošenje rumenila po meni ipak potrebna malo uža i manja četka. Ipak, može da posluži za nanošenje rumenila ali samo ako vrh lagano umočiite u rumenilo i blago ga prenesete na lice vrhom četke.



A sada ono što vas možda najviše zanima. Možete je naći na OVOM linku po ceni od 4,27 eura. 
Ukoliko ukucate naš kod LVH10 imate i dodatni popust a shipping se ne plaća. 

Sve u svemu, jako sam zadovoljna izborom četke kao i većinom proizvoda koji su stigli sa sajta www. bornprettystore.com.

No comments