December's wish list // Romwe

Primetila sam da vam se liste želja na blogu izuzetno dopadaju pa sam dobila zadatak da sa vama podelim još jednu takvu. Ovaj put je to sa sajta Romwe, veoma popularnog sajta u blogosferi. Nije ni čudo obzirom da imaju vrlo trendy garderobu, obuću, nakit, torbe, modne dodatke ali i ono nama najvažnije beauty sekciju gde možete naći četkice za šminkanje, makeup organizatore, nesesere i druge pomoćne sitnice koje nam čine svakodnevnicu. U nastavku pogledajte šta sam ja to izdvojila i javite mi kako vam se sviđa moja wish lista.


Kao i uvek, klik na link vam vodi direktno do proizvoda gde možete videti detalje, cene, opis određenog proizvoda.



1. Bluzica sa šljokicama >> OVDE
2. Plišana teget haljina >> OVDE
3. Haljina sa šljokicama >> OVDE
4. Suknja >> OVDE





1. Makeup četkice kopija RT >> OVDE
2. Makeup organizator >> OVDE
3. Makeup torbica >> OVDE
4. Stalak za sušenje četkica >> OVDE




1. Zlatna clutch torbica >> OVDE
2. Crna torbica >> OVDE
3. Space crna torbica >> OVDE
4. Torbica sa makeup motivima >> OVDE


No comments