Makeup Challenge #1: All nude everything

Ovo je naš prvi Makeup challenge i dobra prilika za druženje, zabavu i odmeravanje "snaga" Balkanskih beauty blogerki. Tema koja je izglasana je All nude everything i sa zadovoljstvom sam se prihvatila posla. Tema je izglasana zajedničkim snagama i nije neki veliki izazov uzimajući u obzir je to moj najčešći način šminkanja. Iako nisam profesionalni šminker ipak sam želela da učestvujem. To što sam se namučila oko fotografija nema veze jer je nude po mom mišljenju nekako najteže slikati jer se ne vidi puno toga osim blagih prelaza i kontura. Sada vas prepuštam fotkama, pri kraju posta ćete videti šta sam to sve koristila za kreiranje ovog makeup-a a vas molim za komentar.
P.S. Fotke nisu obrađivane ni na koji način, tako je kako je :)









Za kraj vas častim jednim Tanjinim kolažom ...ona se već igrala sa filterima :)

Za kreiranje ovog makeup-a koristila sam moju čuvenu Nyx but "naked" turn the other cheek paletu za šminkanje očiju (senke 2 i 3 u prvom redu, senku 3 u drugom redu i senku 5 u trećem), rumenilo (drugo po redu, narandžasto i hajajt u sredini) i da ne zaboravim Essence eyeliner. Za lice sam koristila Golden Rose (puder, korektor i maskaru), veštačke trepavice jer moje nisu dovoljne :), i Nyx ruž Pumpkin Pie.
Na noktima naravno Kiko nudić.


Do narednog posta,






No comments