Summer NOTD: Mr Minty

Drage moje, pišem vam sa plavog Jadrana. Nije mi dosadno, ako ste to pomislile. O:)  Uživam u suncu, moru i plaži i mislim na vas. Danas ču vam pokazati moj summer NOTD.



Reč je o Essie laku, fashion playground, divna mint boja sa diskretnim šimerom savršena za letnji look. ESSIE lakove obično ne kupujem, jer sam smatrala da je cena u odnosu na kvalitet nerealna, i iako je to donekle i dalje moje mišljene, po jedan mesečno, neće mi škoditi.  Ovaj sam kupila na sniženju, sasvim neplanirano. Da je bilo koja druga boja bila u pitanju, preskočila bih, ali pošto je bio mint, morala sam. :)


Ono što mi se najviše svidelo je četkica koja je široka i na vrhu zaobljena i lepo se prilagođava korenu nokta i olakšava mazanje. Što se pigmentacije tiče, nije ništa specijalno, na slikama videćete boju posle dva sloja. Jedan sloj se suši relativno brzo, dva nešto sporije(10-15 minuta). Postojanost nije loša, mada sam preko uvek mazala SACHE VITE top coat.
Ostaljam vas da uživate u slikama.







Kako vam se sviđa ovaj lakić? Koji je vaš omiljen ESSIE ili mint lak?



No comments