Blogoprojekat #1: ALVERDE Tonirana dnevna krema


Drage naše devojke,
danas imamo priliku da vam predstavimo naš prvi blogoprojekat između naše blogodrugarice Šmizletine i nas. Jednog toplog ali teškog i sparnog dana se sasvim slučajno izrodila ideja dok smo ispijale svoje osvežavajuće napitke a danas ispred sebe vidite realizaciju. A evo o čemu se radi...dve od nas, Jovanka i Lidija su testirale ovu Alverde toniranu kremu dok je Tanja, kao budući farmaceut komentarisala sastav proizvoda. Nadamo se da vam se ova ideja dopada a mi ćemo vam u nastavku izneti svoje mišljenje i zapažanje.
Kremica je na kraju završila u rukama Tijane sa bloga  Sreća je zdravlje, pa je i ona dala svoje mišljenje i utisak.


Ali, pre toga, moramo vam i reći par uopštenih reči i činjenica što se tiče samog proizvoda. Dolazi u klasičnoj tubici od 50 ml.a tubica je smeštena u kutijicu na kojoj se nalaze mnoge informacije vezane za sadržaj unutra. Alverde je prirodna sertifikovana kozmetika, proizvod je veganski što je super i znači da je mogu koristiti veganci i vegeterijanci. Bez sintetičkih mirisa, boja i konzervansa i bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Dermatološki je testiran proizvod, to se podrazumeva.

Šta kaže proizvođač:
"Tonirana dnevna krema sa nevenom i ćilibarom, za sve tipove kože. Kombinacija ćilibara, ekstrakta nevena iz kontrolisanog biološkog uzgoja i biljnog glicerina neguju kožu dajući joj svež, prirodno toniran ten. Negujuća formula hidrira kožu a mineralni pigmenti izjednačavaju nejednakosti i problematična mesta na koži."
Način upotrebe: Ravnomerno naneti na očišćenu kožu dok je kod posebno suve kože potrebno prvo staviti odgovarajuću dnevnu kremu pa tek onda toniranu.


ŠMIZLETINA:
Pročitala sam dosta recenzija o toniranim, BB i CC kremama, ali nikako nisam mogla da se odlučim koju da kupim i isprobam. A onda sam u paketiću od DMa dobila Alverde toniranu dnevnu kremu neven-ćilibar. Nijansa svetlo do srednje. U svoj onoj euforiji i radosti, isprobam ja kremu na delu lica i, super - baš moja nijansa. U recenzijama su uglavnom devojke zamerale što je krema ili previše svetla ili previše tamna. Mojoj sreći nije bilo kraja. Onda rešim jednog dana da se našminkam. I namažem prvo ovu kremu. Ok, moja je boja, ali - ona ništa ne prekriva. Nema veze, žurim, nabaciću malo pudera preko... Druga šansa. Čitam na uputstvu da kod suve kože treba prvo naneti kremu za negu, pa ovu toniranu. I dalje imam utisak da ništa ne prekriva, znam - nije puder, već tonirana krema, ali onda ne razumem svrhu iste... Da stvar bude još gora, sa ovom kremom sam imala neki osećaj težine, kao da imam masku na licu, masku koja mi ne prija. Treći put - isti onaj osećaj težine na licu i neki nenormalni sjaj. Kao da mi je celo lice masno. Naravno, ništa ne prekriva, kao da je nisam ni nanela, samo se sjajim... I tako jednog dana pitam ja Lidiju da li ona koristi tonirane kreme (sećam se da sam nekad čitala neku recenziju) računam, ima više iskustva od mene, a možda će imati i više sreće sa ovom kremom. Ma ispričaće vam ona ostatak :)

Što se mene tiče - i dalje ne razumem svrhu toniranih krema. Ili si puder ili si krema (mada Tanja kaže da je to zato što nisam probala neku bolju kremu... Videćemo :))

LIDIJA: Za početak moram da kažem da sam se obradovala kada sam dobila kremu od Jovanke jer sam do sada retko šta koristila od Alverde-a. Tonirane kreme inače volim a kako nemam zahtevnu kožu pretpostavila sam da će mi odgovarati. Ali...na kraju se ispostavilo da nam se mišljenja i utisci skoro pa poklapaju.

Prvi put kada sam nanela kremu na lice osetila sam meni prilično neprijatan miris za jednu kremu za lice. Miris je biljni ali prilično intenzivan i za moj ukus prejak. Što je najgore, još jedno vreme se zadržava na koži. Recimo, Jovanki taj miris nije zasmetao koliko i meni što govori u prilog tome koliko je sve individualno. Zatim, sledeće što sam primetila je neki čudan osećaj na licu, kao da imam masku i lice ne može da diše. Ne pamtim kada sam tako nešto osetila ali eto, jedva sam čekala da skinem kremu. Namerno sam je ostavila na licu, i posle nekoliko sati (recimo 4h) taj osećaj je nestao. Pretpostavljam da je to neko vreme kolika je trajnost proizvoda. Pritom, nikakvu razliku na koži nisam videla osim blage, strašno blage toniranosti. Dakle, kada se sve sabere i oduzme, dve velike stvari mi se nisu dopale: miris i osećaj na koži. Blagu toniranost ću ovaj put uzeti kao pozitivnu stranu kao i činjenicu da nisam imala nekakvih negativnih pojava na koži. Pokušala sam još jednom kroz nekoliko dana, tek da joj dam drugu šansu, ali ništa, potpuno isto iskustvo. Ne znam u čemu je problem, ali ova krema definitivno nije za mene.

TIJANA: "Meni se miris dopada i ne smeta mi, ne osećam ga na koži i dopada mi se kako se lepo razmazuje bez da ostanu linijice ili flekice. Nijansa je ok, prilagođena je na neki način mom jako svetlom tenu, nemam osećaj maske na licu. Što se tiče prekrivanja tu mi nikako nije dobra, maltene mi ništa ne prekrije, pa tako onda imam utisak da ništa nisam ni stavila. Možda bi bila dobra da se eventualno koristi kao neka podloga za večernju šminku kad recimo stavljam puder ili slično.






TANJA: Prvo što se tiče same činjenice da je reč o toniranoj kremi, ona 'radi' ono što treba da radi- neguje kožu i blago tonira ten (akcenat je na nezi, ne na boji). Za razliku od BB (beauty/blamish balm) i CC (color control/corecting) krema, ova krema ne koriguje nepravilnosti. Zbog ovoga svi koji žele nešto da 'sakriju' neka dobro razmisle šta im je bitnije nega ili pokrivanje pa neka na osnovu toga biraju željeni proizvod.
ALVERDE je prirodna kozmetika, što naravno potvrđuje i sastav. Ova krema bogata je uljima slatkog badema, kajsije, uljem jojobe i šeabuterom i naravno ekstraktom cveta nevena i ćilibra (Amber extraxt). Uloga svih ovih ulja i ekstrakata je da hidriraju i neguju kožu, koja je normalna ka suvoj. Za mešovitu ili masnu kožu ova formulacija je premasna.
Postojanje ćilibara  formlaciji me je, moram reći, iznenadilo. Navikla sam da se on koristi u 'obliku' nakita i da ima blagotvorno delovanje. Ćilibar je ustvari 'fosilizovana' smola zimzelenog drveta Pinus succinifera. Ekstrakt je bogat terpenima i ćilibarnom kiselinom, pa je dobar antioksidant i ojačava i hidrira kožu.
Sve u svemu, prema sastvu ova krema obećava (kremu nisam probala jer imam mansu kožu, pa mi nikako ne bi odgovarala i moj utisak o njoj ne bi bio relevantan), ipak, budući da ni Lidija i Šmizletina nisu zadovoljne, ne bi  bilo loše da probate kremu pre nego što kupite.

A sada pitamo vas: DA LI JE NEKA OD VAS KORISTILA OVU KREMU I KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA.? AKO MEĐU VAMA IMA ONIH KOJIMA KREMA ODGOVARA JAVITE SE, RADO ĆEMO JE PROSLEDITI. (KAO NOVA JE, SAMO PAR PUTA PROBANA).

Stay gorgeous! Šmizletina, Lidija & Tanja

No comments