NOTD: Koral Dots


Čuvenim koralcima sam zaluđena dugo, dugo, evo već čini mi se treću godinu i skoro svako drugo lakiranje noktiju se završi nekim koralcem. Noktići su porasli taman koliko ja volim, brzo rastu i za sada ne pucaju i ne listaju se, meni za sreću sasvim dovoljno (pu, pu :)). Volim jake i vesele boje na noktima, naročito leti pa ćete danas uživati u jednom običnom, letnjem, tufnastom manikiru.


Zvezda današnjeg posta je Flormar lak #377, jedan predivan koralni lak sa crvenim podtonom. Jako se teško slika, pokušavala sam i ranije jer ga imam dugo ali recimo da se njegova prava boja u punom sjaju vidi na slici ispod (prvoj) koja je uhvaćena blicem.Ostale su slikane na prirodnom svetlu pa se čini crveniji nego što zapravo jeste. Ovakva nijansa će vam obavezno popraviti raspoloženje i naglasiti preplanuli ten tokom letnjih meseci.

I ovaj primerak je ređe formule ali dobre pokrivne moći (2 sloja su sasvim dovoljna), lepog sjaja i izuzetne izdržljivosti na noktima. Uz to se i brzo suši. Ja obavezno na kraju stavim jedan sloj top coat-a (Seche Vite) kako bih obezbedila dodatni sjaj i trajnost laka na noktima. Već sam pisala koliko volim Flormar lakove pa se možete podsetiti i pogledati manikire ovde i ovde.

Manikir sam radila jednog sunčanog prepodneva na svojoj terasi i evo šta je ispalo. Kombinovala sam #377 i #006, oba Flormar. U nedostatku tačkalice (koja mi se negde zagubila), tufnice sam radila kratkom četkicom za nailart tako da ne zamerite što sve tufnice nisu baš okrugle :)
Prepuštam vas uživanju u fotografijama...









KAKO VAM SE SVIĐA MOJ MANIKIR I KOJI JE VAŠ OMILJENI KORALAC?

Stay gorgeous! Lidija

No comments