NOTD: Lovely chameleon

Danas vam pišem o jednom lakiću koji je neplanirano završio kod mene. Nikad do sada nisam imala kameleon lakove, ne znam zašto ali sam ih uvek zaobilazila i birala sigurnije varijante.  Na prvi pogled mi se svideo, ali nisam znala kako će da izgleda na noktima i priznajem bila sam skeptična. Naravno odmah sam ga namazala i voila, oduševila sam se. Naravno, Lidija mi ga je kupila i hvala ti, sis!





Donela mi ga je iz Segedina, pa mi brend nije poznat. No to i nije bitno. U pitanju je Lovely GLOSS like gel, broj 345. Bočica me je podsetila na ARTDECO lakove- obla, a malo deblja u struku. :)

Ono što mi je najvažnije kod laka je tekstura i četkica. Četkica je odlična, u dva pokreta lepo namažem ceo nokat. Naravno, za to je i zaslužna tekstura koja je nešto ređa, ali ne preterano tako da u dva tanka sloja postižem pun efekat.




Budući da je reč o kameleom laku, odlučila sam da ga namažem preko ljubičastog laka i tako dobila efektniji manikir.


E sad smo došli do onog težeg dela, a to je objasniti boju. :) Da sktarim, reč je o kameleonu. :) Dominantne boje su ljučičasta i zelena, u zavisnosti iz kog ugla posmatrate nokte, a takođe na momente se uočava i siva. 








Malo nešto između

Malo zeleno


Kako vam se sviđa ovaj lak? Volite li kameleon lakove i imate li omiljeni?

Stay gorgeous! Tanja

No comments