DIY : Šampon za jačanje kose

Verujem da već svi znate za ovaj šampon, ali kako nam je smena godišnjih doba u toku, a naš organizam pa tako i kosa to najbolje osete, nije na odmet podsetiti se starog dobrog recepta.
Ovaj šampon je dobar osim za jačanje kose i protiv njenog opadanja, za obnovu i rast nove kose.
Ne morate imati problem sa kosom da biste ga koristili.



Postoji tu mnogo varijacija na temu, a moja kombinacija je sledeća.
Isproban pre nešto manje od godinu dana kada je bio i više nego neophodan a pokazao se i više nego odličan.

Potrebno je:

- 0,5 l šampona od koprive
  (ja kupim pakovanje od 1 l, pa polovinu istočim da bi mi stali ostali  sastojci  u  bocu, nije pod obavezno)
- 1 AD kapi za bebe
- 1 rastvor Pantenola (100 ml.)
- 1 bočica kapi od koprive (30 ml.)

Sve sastojke smućkati, promućkati bočicu šampona i spremno je za upotrebu.

Svi sastojci se mogu naći u apoteci (ja kupujem u Lilly drogerijama, jer u sklopu imaju apoteku), ne koštaju puno, a provereno daju dobre rezultate.

*Pre svake upotrebe potrebno je promućkati šampon da bi se sjedinili sastojci.

Ako imaš bilo kakvih pitanja u vezi šampona, ne ustručavaj se, tu sam :)
Stay gorgeous! Lidija

No comments