NOTD: Navy beige pattern

Zdravo.
Još jedanput, želim da ti poželim dobrodošlicu na naš blog. Nadam se da ćeš uživati!

Rešile smo da počnemo jednim kratkim postom, ne ni previše ozbiljnim, ali ne i neozbiljnim- ipak su noktići u pitanju. Nema lepšeg nego kad devojka ima negovane ruke i sređene nokte. Zar ne?

U pitanju je jedan krajnje jednostavan manikir, ali opet efektan. Za početak treba da nabaviš dva laka, u bojama koje voliš i koje mogu lepo da se kombinuju. Ja sam izabrala Golden rose Paris no. 13 i Gabrini Elegant no. 348. Za ekstra sjaj možeš da koristiš običan providan lak ili top coat. Ja sam koristila Prima UV top coat- glossy koji se suši u UV lampi, odličan je, pa ko god ima lampu, toplo mu ga preporučujem. Sa njim lak traje i do 2 nedelje(tako su mi rekli, meni dosadi lak posle nedelju dana :) )




Uz sve ovo treba ti i jedna tanka četkica. Ja sam moju kupila kod kineza, u kompletu sa ostalim četkicama za gel i još dodatno suzila i skratila pomoču makaza.
Sad kad sve imaš, možeš da počneš sa lakiranjem noktića.

Ja sam lakirala ovako:
  • bež lak na palac, srednji i domali prst. 
  • teget lak na  kažiprst i mali prst.
Naravno, ti možeš kako hoćeš. :)

Kada se lak na domalom osušio, četkicom sam izvukla šare kao na slici:





Kada se sve to osušilo, stavila sam top coat, sušila u lampi 60 sekundi i TA DA! :)





Kako ti se sviđa? Mislim da je ovaj manikir odličan za školu, fakultet ili možda neki izlazak.
Ako imaš neki predlog ili ovako uradiš manikir, molim te, podeli sliku sa nama na našoj Facebook stranici Good morning, gorgeous!. Biće nam jako drago da vidimo tvoje malo remek delo.

Stay gorgeous! Tanja

No comments