Rosegal // New Year's wishlist

Uopšte nisam svesna da nam Nova godina polako kuca na vratima. Nasuprot tome, ulice i izlozi su već okićeni, u vazduhu se oseća praznična atmosfera (iako termometar odbija poslušnost) a meni u ušima već odzvanjaju vesele pesmice. Na Rosegal sajtu, još jednom online shopu koji nema šta nema, sam pronašla tako neke lepe stvarčice koje idu uz praznični duh koji nas polako ali sigurno uzima pod svoje pa sam rešila da ih podelim sa vama. Na mojoj wish listi su se našle haljine za recimo doček Nove 2017.godine, nešto nakita za predstojeći period jer jelenski rogovi su tako "must have" oko vrata, na ušima i prstićima i naravno nešto za čim sam totalno odlepila kada sam ugledala, ukrasne jastučnice u prazničnom stilu. Primetićete da su haljine koje sam izabrala pomalo u retro fazonu, ali Nova godina je pa je sve dozvoljeno, zar ne?

*Vaše je samo da kliknete tu gde sam obeležila i vidite detaljnije to što vas zanima (veličina, materijal, izbor boja, cena...)







1. Crvena haljina >> klik OVDE
2. Crna retro haljina >> klik OVDE
3. Crno-bela haljina >> klik OVDE
4. Bordo haljina >> klik OVDE




1. Prsten >> klik OVDE
2. Komplet nakita >> klik OVDE
3. Choker >> klik OVDE
4. Broš >> klik OVDE



1. Jastučnica "Sneško Belić" >> klik OVDE
2. Jastučnica "Božićno drvo" >> klik OVDE
3. Jastučnica "Ukrasne kugle" >> klik OVDE
4. Jastučnica "Merry Christmas" >> klik OVDE

Kako vam se sviđa moja lista želja?

No comments