BioKap hranljiva maska za kosu


Ova maska mi je postala favorit na prvo korisšćenje. Retko mi se dešava takva situacija sa proizvodima za kosu. Obično treba da prođe neko vreme da mi se kosa navikne i prihvati proizvod. Ali, BioKap hranljivu masku je moja kosa sa oduševljenjem prihvatila. Kosa mi izgleda kao da sam upravo izašla iz salona a sve uz minimalan napor pri njenom sušenju i oblikovanju.



Ukoliko niste upoznati, BioKap je prirodna kozmetika za kosu koja nam dolazi iz Italije. Svi praparati Biokap su prirodnog porekla i ne sadrže parafinske frakcije, produkte životinjskog porekla, natrijum laurilsulfat, hemijske supstance koje toksično oštećuju vlasište i same folikule. Najpopularnije su biljne farbe bez rezorcinola i p-fenildiamina (koje bih u dogledno vreme volela da probam) sa širokom paletom boja. Svi Biokap preparati su svrstani u nekoliko kategorija: 1. program protiv opadanja kose, 2. program za specifičnu negu kose, 3. program za farbanje i negu farbane kose. (sa Metropolten sajta)



BioKap reparativna hranljiva maska sa biljnim keratinom iz pirinča, organskim uljem slatkog badema i biljnim keramidima iz masline namenski je tretman za suvu, oštećenu, krtu kosu i ispucale krajeve. Prijatan biljni miris obezbeđuju ekstrakti lavande, ruzmarin, timijan i žalfija.

Ova maska ne sadrži PEG, silikone, parabene, SLS i dermatološki je testirana.

Cena za 200 ml. je 2.025 rsd i to je ujedno jedina mana koju sam pronašla kod ovog proizvoda. Međutim, često se može naći  sklopu akcije kada uz neki kupljen BioKap proizvod ovu masku dobijete u količini od 50 ml. za 199 rsd (upravo sam takvu jednu dobila na recenziju).

Moj utisak: S' obzirom da je ovo moj prvi dodir sa BioKap-om i da je u pitanju prirodna kozmetika za kosu, više sam nego oduševljena. Bila sam malo skeptična što se krajnjih rezultata tiče iako sam znala da su u pitanju vrhunski sastojci u proizvodu. Već prilikom držanja maske na kosi (a nije je potrebno držati dugo) pod prstima se oseća da je kosa omekšala a miris koji se širi kupatilom je neverovatno prijatan. Po tome znam koliko je neka maska dobra ako mogu da je držim na glavi 2-3 minuta a da mi odradi posao. Zatim, prilikom sušenja kose ona dobija ekstra sjaj, i sa lakoćom se oblikuje. Lepo pada i potrebno je zaista minimalno truda (par poteza četkom za feniranje) da ona izgleda kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona.

Probala sam da je koristim sa Kallos šamponom iz OVOG posta kao i sa BioKap šamponom iz iste linije (slika iznad) i oba puta je rezultat bio sličan, odličan. Ovu masku od 50 ml. sam potrošila za 4 ili 5 pranja kose što znači da bi standardno pakovanje od 200 ml. potrajalo za bar 20 maskiranja :) što donekle može da opravda cenu kao i kada se uzme u obzir kvalitet samog proizvoda. Imate moje iskrene preporuke za ovu masku ukoliko svojoj kosi želite da priuštite vrhunski tretman.



Zahvaljujući DO-ING d.o.o kompaniji koja je uvoznik i mi u Srbiji možemo da uživamo u kvalitetnim BioKap proizvodima možete naći u Metropoliten parfimeriji, brojnim apotekama ali što se tiče kupovine najjeftinije ćete proći ako kupujete u Srbotrade apoteci u Beogradu.

Da li ste probale ovu masku za kosu i ako niste da li imate želju?

No comments