Olival Sun Tane & Sun Gold suva ulja


Olival vam je kao brend sigurno poznat ako ne sa ovog bloga onda sigurno kvalitetom proizvoda kojima se izdvojio iz mase sličnih. U pitanju je kao što znate hrvatski brend proizvoda sa ne potpuno prirodnim sastavom ali jako dobrim i pažljivo odabranim. O nekim proizvodima koji su mi se dopali sam pisala OVDE i OVDE a danas vam predstavljam dva proizvoda za brže dobijanje preplanulog tena u koje sam zaljubljena od prvog korišćenja. Ne mogu da krijem da će ova recenzija ići u pozitivnom smeru pa zato pređimo odmah na priču o dva sjajna Olival suva ulja sa i bez šljokica. Zajednička im je ambalaža, mililitraža ali i jako dobar sastav proizvoda.




Olival Sun Tane suvo ulje za tamnjenje dolazi u plastičnoj narandžastoj bočici sa raspršivačem na vrhu i sadrži 200 ml. proizvoda. Ovaj način doziranja se pokazao idealnim jer savršena količina proizvoda izlazi kroz raspršivaš i nećete doći u situaciju da zamastite sve oko sebe kada nanosite ulje na sebe.

Najbolji deo se krije u samoj bočici, ulje u čijem sastavu dominiraju razna biljna ulja - masline, oraha i šargarepe koji imaju ulogu privlačenja sunčevih zraka i samim tim pospešuju tamnjenje i dobijanje lepog preplanulog tena. Tu su još ulje susama, beta-karoten, kakao puter, ekstrakt nevena. Samo ulje je u narandžastoj boji i već kada se nanese na telo koža dobija blago preplanulu boju. Zaista izgleda lepo na koži. Iako na ambalaži stoji da je to suvo ulje, ne očekujte da se upije skroz. Čak ni moja suva koža ga ne upije skroz već ostaje jedan masnjikav film na koži koji nije iritantan već lepo neguje.

Obzirom da sam znala da ću leto provesti u gradu i da se neću sunčati na gradskim plažama i bazenima ali da ću ipak provoditi vreme pored reke, rešila sam da ga koristim po svaku cenu pa sam ga nanosila kada god bih izlazila iz kuće. Onako u prolazu, dobila sam baš lepu boju kakvu sigurno ne bih dobila da ga nisam koristila. Ulje ima jako prijatan blagi miris zahvaljujući raznim uljima u sastavu a koji se zadržava na koži nekoliko sati od nanošenja. Ukoliko ovaj proizvod koristite na plaži kada je Sunce najjače potreban je oprez jer ovo suvo ulje ne sadrži UV zaštitu pa pretpostavljam da možete da izgorite ako ga koristite samostalno. Ono što je sigurno je da ulje jako lepo neguje kožu zbog svog bogatog sastava što je svakako još jedan plus. Već sam rekla a i ponoviću, jako sam zadovoljna ovim proizvodom pa i ne čudi što sam ga uvrstila u favorite meseca Jula.



Olival Sun Gold suvo ulje za tamnjenje sa zlatnim sjajem je proizvod jako sličan prethodnom samo je obogaćen sitnim zlatnim šimerom. Takođe se nalazi u identičnoj ambalaži i mililitraži pa ako koristite ova dva proizvoda istovremeno možete ih lako pomešati. Nekoliko puta sam pomislila kako ne bi bilo loše da se ovo ulje nalazi u nešto tamnijoj bočici radi lakšeg razlikovanja.

Miris i boja ovog ulja su identični onom bez šimera samo je ovo u sedefasto-narandžastoj boji. Kada sam se već dotakla šimera on je diskretan i nije napadan  i da sam bila na moru sigurno bih i njega koristila na plaži ali za grad mi je ipak bio too much. Zato sam njega nanosila u popodnevnim i večernjim časovima jer prelepo izgleda na koži kada nije jako sunce i naglašava preplanulost. Koža izgleda zdravo i osunčano, negovana je i mirisna. Šimer se nataloži na dnu bočice kada ga ne koristite pa je potrebno promućkati pre upotrebe da bi se sjedinio sa ostatkom ulja. Lagano prolazi kroz raspršivač i do sada se nije desilo da se zapuši.

Kada pogledamo sastav ovog suvog ulja takođe sadrži ulja masline, oraha i šargarepe dok je osnova ulje badema kao i kod onog bez zlatnog sjaja. Ne sadrži konzervanse ni UV filtere pa i za njega važi oprez ako ga koristite na plaži za vreme najjačeg Sunca.


Još jedna bitna osobina je što vam ova ulja  neće zamazati i obojiti odeću kao što to čine neke marmelade.

Ovo su bili moji utisci o Olival suvim uljima kojima sam prezadovoljna a na listu želja stavljam Olival čarobno suvo ulje o kome se toliko govorilo. Da li ste probali ova ulja za brže tamnjenje i kakvi su vaši utisci?

No comments