Favoriti meseca // Jul


Uveliko smo ušli u drugu polovinu godine a to znači samo jedno...vreme je za favorite za mesec Jul. Ovaj put se neću osvrtati na prolaznost vremena i života jer to sad nije tema ali je činjenica da se vreme kotrlja neverovatnom brzinom i da smo već skoro deset dana u Avgustu. Odmah prelazimo na favorite.



Što se preparative tiče skupila sam jednu grupicu samo neophodnih stvari. Leto definitivno nije moje godišnje doba iako sam "letnje dete". Vrućine na mene ne deluju onako kako bih ja volela pa nemam entuzijazma da puno eksperimentišem sa kozmetikom. Gelove za tuširanje kao da pijem a proteklog meseca mi je najviše prijao Afrodita kremasti gel sa mirisom božura. Nedavno sam napisala recenziju za 4 nove Afrodotine tuširalice iz kolekcije #secretgarden OVDE. Telo nakon tuširanja nisam mackala jer nisam imala potrebu ali i da bih duže uživala u mirisu gela od božura. Tretirala sam jedino celulit i to Guam fango hladnom kremom koja (logično) hladi. Uvek sam govorila da je to najbolji (za mene) celulit gel i uvek mu se vraćam. Suncu se nisam preterano izlagala ali sam se zato svaki put kada bih izlazila mazala Olival suvim uljem za brže dobijanje preplanulog tena. Mogu vam reći da stvarno deluje a osim toga koža je negovana i mirisna. Za uveče sam koristila ono sa šljokicama. Post je već u pripremi pa ga očekujte ovih dana. I usne je trebalo zaštititi pa sam protekli mesec najčešće stavljala Kores balzam sa zaštitnim faktorom. Tokom leta uvek imam jedan takav u torbi a baš o ovom sam pisala OVDE.


I dekorativu sam svela na minimum. Ponovo sam počela da koristim Bioten CC kremu (nijansa medium) i onda sam se setila zašto je toliko volim. Malo je setujem sa puderom u kamenu i traje mi ceo dan na licu. Podočnjake sam sakrivala Catrice tečnom kamuflažom koja je stvarno odlična a na obraze stavljala Catrice (Sunrose Avenue 080) ili Aura rumenilo (Martini 223). Karmini koje sam volela u mesecu Julu su: Aura tečni mat Out of Box (616), Catrice Get the Nudes Paper! (200) i MUR Bliss.


Ovo su bili moji favoriti za prošli mesec! A koji su vaši?


No comments