Aura Perfect Base


Ovog leta nas je kozmetika Aura obradovala sa još nekoliko noviteta a jedan od njih je i tema današnjeg posta. Reč je o novom prajmeru za lice Perfect Base. Meni prajmeri za lice inače nisu must have svakodnevno ali ovaj koristim od kako sam ga dobila svaki put kada nanosim šminku. I bez prajmera mi šminka stoji na licu dok je ne skinem međutim, neverovatno je kako se puder lakše "zalepi" za lice i koliko šminka lepše izgleda sa njim.


Zvezda današnjeg posta je prajmer na bazi silikona smešten u staklenu bočicu od 15 ml. sa pumpicom na vrhu. Volim silikonske prajmere i jedan takav (drugog brenda) sam koristila ranijih godina pa me ovaj Aurin neodoljivo podseća na njega. Imaju ulogu da zaglade površinu lica, zakamufliraju manje nesavršenosti kože, popune pore i bore pa čak zamaskiraju suve delove na koži.

Proizvođač obećava:
  • instant glatku kožu,
  • korigovanje finih linija,
  • svilenkasti finiš. 


 A ova baza sve to ispunjava. Na mene je ostavila odličan utisak. Ipak, ono što mi se najviše sviđa kod nje je što je ne osećam na licu i sve drži na mestu čak i u ovim vrelim danima. Ukoliko još niste imale susreta sa ovakvim bazama, njena tekstura može da vas iznenadi. Toliko je lagana i svilenkasta pod prstima dok je osećaj kada je nanosite kao neki uljani preparat ali bez masnog osećaja. Upija se odmah po nanošenju kao da niste stavili ništa na lice i zato predstavlja idealnu podlogu za nastavak šminkanja. Takođe mislim da je pogodna za sve tipove kože zbog svoje nemasne teksture, kao i sva godišnja doba.

Meni baš lepo zagladi površinu lica pa mi koža izgleda kao da sam je propustila kroz bjuti filter. Tamo gde imam sitne borice i nesavršenosti kože od smejanja ili mrštenja, fino ih popuni. I, da, dovoljna je jedna do dve pumpice za celo lice tako da količina od 15 ml. može baš da potraje.

Bez mirisa je.

Klik na sliku da vidite sastav

Cena je oko 800 rsd, zavisno od mesta kupovine.

Da li vi koristite prajmere u šminkanju? Koji vam je omiljeni? Da li ste probale ovaj Aurin?

No comments