#Blogoproblem: Kupiti jedan ili odmah dva?


Iz naslova vam je sve jasno. Zapravo nisam znala kako da nazovem ovaj post iako mi se već duže vreme u glavi krčka sama ideja. Raspakujući svoju makeup kolekciju nakon selidbe uočila sam da imam više komada kozmetike u dva primerka, na sreću ne u istoj nijansi. Oni koji me dobro poznaju znaju da sam dosta neodlučna a kada ne mogu da se odlučim na brzinu najlakše mi je da odmah kupim dva komada u različitim nijansama/bojama. Naravno, sve ovo važi za stvari koje su jeftinije, velike iznose ne dupliram tako lako, hahaha... Sada verovatno mislite da sam vaga u horoskopu ali se varate, ja sam jedna neodlučna račica dok vaga mi nije čak ni u podznaku. Hajde da sada zajedno prođemo kroz moje "duplikate".


Essence karmini iz Nude kolekcije. O jednom je bilo reči u  OVOM postu "Jedan karmin, tri kombinacije" mada ih u svojoj kolekciji imam dva. Kremasti su i super hidratantni, lepo i lako se apliciraju na usne, prijatnog su mirisa i prosečne trajnosti na usnama. Nijanse koje imam su 02 Porcelain Doll, svetla nude nijansa približna boja mojih usana i 05 Cool Nude, prava Kajli Džener nijansa idealna za jesen.


Catrice rumenila koja sam zavolela na prvo nanošenje. Nakon potrošene nijanse 050 Apropos Apricot o kojoj sam vam pisala OVDE, dobila sam priliku da probam još dve nijanse 080 Sunrose Avenue i čuveno 090 Mandy-rine kojima sam jednako oduševljena. Rumenilo dolazi u prepoznatljivoj providnoj ambalaži od 5 gr. od čvrste plastike, malih dimenzija, pogodno da stane u svaku kozmetičku torbicu. Iz svog iskustva zaključujem da su Catrice rumenila baš dobro pigmentisana pa se mora paziti da se ne pretera sa količinom, lepo i lako se blendaju a što je nabitnije na obrazima traju satima. A kada govorimo o rumenilima, pisala sam o njima još na početku blogovanja a to su dva Deborah Hi-tech rumenila, klik OVDE. Ova rumenila su možda najvalitetnija koja sam probala i praktično su nepotrošiva.


Bourjois sjajevi za usne su nešto što jako volim da stavim na usne kada se zasitim karmina. Nisam ih do sada spominjala na blogu čini mi se. Imam ih u (baš čudno :)) dve nijanse 61 i 63 a pripadaju 3D MAX kolekciji sjajeva. U elegantnoj bočici se nalazi 6,5 ml. sjaja koji nije preterano lepljiv i ostavlja na usnama tanak film koji neće za kratko vreme spasti sa usana i to je razlog zašto ih toliko volim. Ono čime nisam oduševljena je aplikator koji je plastičan bez sunđerčića i mada nije neugodan za korišćenje ja bih lično više volela da je mekši. Trenutno je na sniženju u Jasmin parfimerijama pa ako vam se sviđa ovakav tip mazalice za usne znate gde da ga potražite.


u/m/a krejoni za oči su još jedan proizvod koji imam u dva primerka. Jedna je nude olovka (06) koju koristim za waterline i savršena je za to dok je druga olovka plava (05) premekana i potrebno je malo više vremena dok je ne stavim jer nije pogodna za precizno nanošenje ali nije neiskoristiva. Ovo su proizvodi koji sam kupila za male pare u jednoj parfimeriji iz čiste znatiželje i nisam se pokajala.


Vraćamo se na karmine, i to Avon extra lasting karmine o kojima sam pisala OVDE. Nijanse koje imam su Pretty in Pink, ružičasta nijansa i Sunkissed, narandžasta. Ne mogu reći da sam preterano zadovoljna ovim karminima pogotovo ako ih uporedim sa drugima iz svoje kolekcije ali nisu ni loši. Primetila sam da malo isušuju usne, ništa preterano ali sa druge strane su mekani i kremasti i lako se nanose. A kada smo već kod Avona, po istom principu sam kupila i lakove iz gel kolekcije kojima takođe nisam oduševljena. Spominjala sam ih OVDE.a radi se o nijansama Perfectly Plum Very Berry. Očekivala sam više od lakova koji u nazivu nose ime gel pa pretpostavljate da sam razočarana u pogledu trajnosti na noktima.


Čini se da najviše u kolekciji imam duplih karmina pa su se tu još našli Rimmel karmini 070 Airy Fairy o kome sam davno pisala OVDE i 240 Undressed, oba nude, naravno. Jako su ugodni na usnama, dugo traju i ostavljaju neki polu-mat finiš.


Za kraj, na slikama vidite i dva EOS balzama za usne. Lepo je imati ovako nešto pa makar samo iz hira, meni prilično lepo neguju usne, prirodnog sastava su a nešto više o njima možete pročitati OVDE.Što se tiče nege nisu za padanje u nesvest i po meni ne vrede 1000 dinara koliko ih prodaju kod nas preko Facebooka/Instagrama.


Eto, stigli smo do kraja. Kažite mi da li i vi imate ovakav ili neki sličan "problem"? 




No comments